Tulang Retak Dan Penyembuhannya


Anda atau keluarga anda ada masalah tulang retak? Mungkin disebabkan kemalangan atau terjatuh. Tidak kurang juga yang mengalami tulang retak akibat sukan. Boleh kah tulang yang retak ni sembuh dengan segera. Mesti sukar untuk anda melakukan aktiviti harian kerana mengalami masalah tulang retak.

Komposisi utama tulang adalah kalsium. Oleh itu, untuk memperbaiki semula tulang yang retak perlulah dimulai dengan pengambilan kalsium. Tidak lupa juga dengan vitamin atau nutrien lain yang membantu mempercepatkan preoses penyembuhan.

Anda boleh mengambil Ostematrix Shaklee iaitu pil kalsium untuk merawat tulang retak.


Ostematrix mengandungi Vitamin D yang membantu penyerapan maksium kalsium ke dalam tulang. Ramai yang mengalami tulang retak telah sembuh dengan bantuan Ostematrix Shaklee.



Di bawah ialah antara testimoni pesakit retak tulang yang telah sembuh dengan Ostematrix.











Banyak lagi testimoni yang berjaya sebenarnya. Tapi letak banyak-banyak nanti muak pulak anda membacanya. So apa lagi, hubungi saya, Lia di 018-5776940 untuk pembelian Ostematrix anda.
Harga Ostematrix ialah RM64.00 (120 tablet). Penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malsyaia. COD di Medan Gopeng, Ipoh




No comments:

Post a Comment