ESP Untuk Ibu Menyusu Kurus Dengan Sihat

Apa maksud kurus dengan sihat? Kurus dengan sihat bermaksud kurus tapi tak kurang nutrien. Bila tak kurang nutrien maka susu yang dihasilkan juga adalah cukup zat dan bernutrisi untuk bayi.

Boleh ke sihat kalau nak kurus? Tentu sahaja boleh jika anda tahu nutrien yang anda ambil setiap hari adakah cukup atau tidak. Jika anda terpaksa skip makanan sebenar untuk kurus, anda harus ambil makanan tambahan supaya tidak berlaku kekurangan nutrien terutama jika anda masih menyusui bayi anda.

Ada ke supplement atau makanan tambahan yang sesuai buat ibu menyusu yang mahu kurus? Saya cadangkan pengambilan ESP Shaklee. 

ESP sangat femes di kalanagan ibu menyusu sebagai milk booster dan juga mampu memekatkan susu badan. Bila susu pekat, bayi cepat kenyang. Maka tiadalah lagi masalah bayi kuat mengempang atau meragam kerana lapar.

Ibu pula tak perlu makan dengan banyak jika mahau menambahkan susu badan. Kerana ESP sanagat tinggi kandungan protinnya. Kandungan utama susu ibu adalah protin. Oleh itu ESP mampu menambahkan kuantiti susu badan serta menambahh kepekatan susu.


ESP juga boleh mengenyangkan perut ibu. So ibu boleh berdiet di malam hari. Gantikan ESP sebagai makan malam. Jangan terkejut jika dalam masa 2 minggu sahaja berat badan ibu lepas bersalin dah kembali ke berat normal seperti sebelum  mengandung.

Bulan ni ada PROMO ESP. Jom beli ESP Promo dengan saya!

Nak beli ESP? Hubungi saya di 018-5776940. Penghantaran ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment