Cara Mudah Hilangkan Sakit Pinggang Ketika Hamil

Ibu hamil pasti akan merasa sakit pinggang. Ini adalah disebabkan janin yang semakin membesar di dalam rahim, justeru itu otot di bahagian pinggang akan semakin merenggang. Proses otot merenggang inilah yang menimbulkan rasa sakit kepada ibu hamil.

Ibu hamil harus berhati-hati ketika melakukan kerja berat kerana risau boleh menyebabkan kecederaan kepada otot tubuh.

Masalah ini akan menjadi semakin teruk dengan meningkatnya tempoh kehamilan. Semakin besar perut ibu mengandung, semakin besar otot yang merengang.





Cara Mudah Hilangkan Sakit Pinggang Ketika Hamil



Senaman






Urutan






Postur yang baik








Berenang


Bantal Maternity


Ibu mengandung juga harus mengamalkan supplement kalsium untuk memastikan tulang dan otot badan yang kuat. Di sini saya sarankan Ostematrix Shaklee.


Pengambilan Ostematrix setiap hari cukup untuk melengkapkan keperluan kalsium harian anda. Tambahan jika anda jenis tidak boleh minum susu. memang harus dan wajib lah ambil Ostematrix ni.


Bagi yang mengamalkan Ostematrix, pasti akan merasai kelainan. Jika dulu selalu sakit pinggang atau badan, kini badan anda tidak lagi sakit. Nak pergi shopping sehari suntuk pun badan kuat tau.

Saya memang ambil Ostmaterix setiap kali hamil. Kalau tak ambil mula la kena minta hubby tolong urutkan pinggang setiap malam.

Ostematrix juga sangat bagus kalau anda ada masalah gusi berdarah, sukar tidur waktu malam dan juga sembelit.





So cepat-cepat hubungi saya, Lia di 018-5776940 untuk pembelian Ostematrix anda. harga Ostematrix ialah RM64.00 (120 biji)

No comments:

Post a Comment