Cara menghilang Jerawat Kronik Dalam Masa 3 Minggu Sahaja

Image result for pimples word

Post hari ni saya nak share tentang testimoni yang geng group iReach saya share di group FB kami. Sangat menakjubkan kerana customer beliau hanya menggunakan sVitamin C sahaj untuk merawat masalah jerawat kronik beliau. Dan Alhamdulillah dalam masa 3 minggu, jerawat kronik semakin beransur pulih dan boleh dikatakan hampir sembuh juga.

Jom baca cerita ahkak ni:

------------------------------------------------------------*-------------------------------------------------------------

Okey ni tentang Vitamin C Shaklee. Sungguh menakjubkan walaupun hanya satu. Pengguna seorang student U, adalah adik kepada cucu cicit Shaklee akak.

Alkisah masalah kulit yg beliau alami: kulit jenis berminyak dan sering ditumbuhi jerawat dan kadang-kadang jerawat bernanah juga. Masalah makin teruk lepas beliau menggunakan make up pelbagai jenis sbb memenuhi satu tugasan yg diberikan pensyarah.

Selepas daripada tu, beliau mencuba bermacam--macam2 produk utk menghilangkan jerawat di muka. Sehinggalah kakaknya menyarankan beliau menggunakan Vitamin C Shaklee.

Amazingly! Selepas 3 minggu konsisten, dgn mengambil 2biji pagi dan 2 biji malam, kulit wajah beliau dah mengalami perubahan ketara. Kawan-kawan dan pensyarah juga menegur perubahan yg beliau alami..

Beliau sendiri ingin kongsikan testimoni ini dgn semua..




Anda ada masalah seperti di atas? Nak sembuh macam pengguna di atas? Hubungi saya segera di 018-5776940 ( call/sms/whats app).

Cara mengecilkan pori wajah tanpa tukar skin cara : Klik SINI


No comments:

Post a Comment