Kesan Penyembuhan Dari Strok Seawal 5 Hari

Image result for stroke

Siapa yang pernah diserang strok atau ahli keluarga sendiri diserang strok pasti tahu macam mana keadaannya selepas di serang strok. Ada yang lumpuh seluruh atau sebahagian badan, tidak boleh bertutur dan hilang upaya dalam melakukan aktiviti biasa.

Atok saya pernah diserang strok ketika saya di sekolah menengah. Memang sedih sangat tengok keadaan tok masa tu. Seorang yang aktif, yang rajin berkebun tapi selepas diserang strok, tok tak mampu buat rutin hariannya lagi. Tok juga pernah menangis kerana tidak mampu berdikari. Seorang lelaki menitiskan air mata kerana tidak mampu bergerak seperti biasa lagi. Keadaan muka tok masa tu senget kerana lumpuh separuh badan.

Di sini saya nak shara testimoni yang baru kumpulan ekslusif kami terima mengenai pesakit strok yang kian beransur pulih selepas mengamalkan Vivix Shaklee. Pesakit ini telah koma selama 2 bulan akibat strok. Namun selepas diberi Vivix selama 5 hari, ini hasilnya.



Pesakit strok biasa memerlukan masa berbulan sehingga bertahun untuk beransur pulih. Jika pesakit tidak mendapat sokongan moral secukupnya, keadaan mereka akan lebih sukar untuk pulih dan boleh kekal hilang upaya sehingga ke penghujung usia mereka.

Sebaiknya jika ada yang diserang strok, carilah rawatan yang boleh membantu memulihkan kembali keadaan kesihatan pesakit dari segi kesihatan saraf, tekanan darah dan juga anggota badan.

Vivix merupakan satu-satunya supplement yang membaiki sel sehingga ke DNA badan. Mana-mana sel yang rosak akan dipulihkan oleh Vivix.

Walaupun harga Vivix ni lebih tinggi dari supplement biasa, tapi jika anda diserang strok, harga Vivix akan menjadi terlalu murah berbanding kesihatan yang anda akan dapat kembali.

Terdapat promosi pada bulan Oktober 2016 ini. Setiap pembelian 2 botol Vivix dan mendaftar sebagai ahli Shaklee anda akan mendapat sebotol Vitamin C Shaklee yang berharga RM92.50 secara percuma. Bukan senang Shaklee nak bagi promosi macam ni tau.


Hubungi saya, pengedar Shaklee anda untuk mendapatkan konsultansi yang lebi lanjut dan seterusnya untuk membuat pembelian VIVIX SHAKLEE anda. Wassap saya di 018-5776940 untuk fast respon dari saya.


No comments:

Post a Comment