Cara Merawat Kanser Payudara


Kanser payudara merupakan kanser utama pembunuh wanita di dunia. Dikatakan 1 daripada 15 wanita akan diserang kanser payudara. Kira -kira 5000 wanita akan disahkan menghidap kanser payudara dalam masa setahun.



Kanser payudara bukan penyakit berjangkit. Tetapi antara faktor utama kanser payudara adalah faktor genetik. Jika anda mempunyai saudara rapat yang menghidap kanser payudara, maka anda berisiko tinggi untuk menghidapinya juga.

Selain itu faktor gaya hidup dan pemakanan juga menyumbang kepada risiko kanser payudara. Gaya hidup yang penuh dengan tekanan dan juga cara pemakanan harian yang tinggi lemak dan kekerapan mengambil makanan telah diproses atau makanan segera menyumbang kepada peratusan mendapat kanser payudara.

Kanser payudara mudah merebak dengan cepat. Oleh itu jika anda telah disahkan menghidap kanser payudara sebaiknya jangan berlengah untuk mendapatkan rawatan. Segeralah berbincang dengan doktor anda dengan rawatan yang ada. Dan anda sepatutnya mengambil ikhtiar lain dalam merawat kanser payudara anda.

Antara rawatan untuk kanser payudara ialah dengan membuang sebahagian atau kesemua payudara. Ini merupakan igauan ngeri bagi setiap wanita. Sebolehnya cuba ikhtiar rawatan alternatif yang mampu menyembuhkan kanser payudara tanpa perlu membuang payudara.

Bolehkah kanser payudara disembuhkan? Jawapannya, boleh dan ada pesakit kanser yang telah pun berjaya.

Apa ikhtiar rawatan untuk merawat kanser payudara?
Di sini saya ingin  mencadangkan pengambilan supplement semulajadi Shaklee yang terbukti mampu merawat kanser payudara.

Vivix Shaklee
Kandungan resveratrol yang sangat-sangat tinggi di dalam vivix mampu meremcatkan sel kanser dan membaiki sel DNA


Vivix Shaklee sangat membantu pesakit kanser payudara dan mengelakkan sel kanser membiak dengan lebih teruk kerana Vivix Shaklee mengandungi kuasa 10 kali resveratrol yang menentang sel kanser.

Resveratrol merupakan perubatan semulajadi pertama yang mempunyai bukti kukuh menunjukkan ia menghalang atau menghentikan pelbagai peringkat kanser

Resveratrol bukan sahaja memghindar kanser, malahan ia dicadangkan sebagai rawatan tambahan.

Mari kita lihat testimoni pesakit kanser payudara yang telah berjaya bebas dari kanser selepas mengamalkan Vivix Shaklee sebagai rawatan alternatif.







Jika anda penghidap kamser payudara, anda seharusnya mengambil Vivix Shaklee sebagai ikhtiar rawatan alternatif. Vivix akan menjadi murah sangat berbanding sakit yang perlu anda tanggung. Apatah lagi jika anda perlu membuang payudara anda.

Jika anda bukan penghidap kanser payudara, Vivix Shaklee boleh membantu anda dari mendapat kanser payudara terutamanya jika anda berisiko tinggi.

Hubungi saya Lia di 0185776940 untuk berbincang mengenai kesihatan anda. 

No comments:

Post a Comment