Khasiat ESP Shaklee - Testimoni & Promo Mac 2015

Promo ESP Shaklee atau Energising Soy Protein kembali lagi. Promo Buy 6 Free 1 atau Beli 6 Percuma 1 ni ramai yang menanti-nantikannya terutama bagi peminat serta pengguna tegar ESP Shaklee.


Harga normal ESP Shaklee adalah RM150 untuk satu jar. Untuk promo, anda akan mendapat satu balang ESP percuma jika beli 6 ESP. So dah untung RM150. Banyak tu! Boleh simpan untuk kegunaan hampir setahun jugak. Or boleh kongsi dengan famili or kawan. 

Untuk mendapatkan harga sebalang yang lebih rendah dari rm150, sila hubungi saya di 012-2827736 atau 018-5776940. Harga istimewa hanya untuk pembelian melalui saya. Cepat-cepat hubungi saya di nombor di atas. Jangan sampai habis promo ini. Menggigit jari anda nanti.

Tengok pun dh terliur. Memang sedap sangat ESP ni. Yummeh!
Kenapa ESP ni bagus dan popular sangat? ESP shaklee antara supplement yang paling digemari. Sebab rasanya yang sedap dan kesan efektifnya untuk pelbagai golongan dan tujuan. Baik dari tujuan kesuburan, kecantikan, kehamilan, penyusuan bayi, diet, kencing manis dan pelbagai lagi.

Kenapa ESP ni bagus berbanding susu soya lain? Selalu je kita dengar gosip yang soya ni tak bagus dan boleh bagi kesan tak elok seperti kerosakan buah pinggang dan juga ekzema di kalangan bayi jika ibu hamil minum banyak soya kan. 


Kenapa jadi macam tu? Puncanya adalah kerana soya tersebut bukan soya organik atau semulajadi! Nutrien yang ada di dalam minuman soya tersebut adalah nutrien sintetik. Penggunaan baja sintetik yang seterusnya memberi kesan negatif.

So bagaimana pula dengan ESP? Soya untuk penghasilan ESP ditanam dengan cara semulajadi tanpa penggunaan bahan kimia. Segala nutrien yang ada di dalam ESP adalah semulajadi dan selamat. Dijamin oleh Shaklee ye. So anda tak perlu lagi risau dengan gosip tentang soya jika anda ambil minuman soya ESP Shaklee ni.

ESP ni rasanya sangat sedap dan tidak manis. Sangat sesuai untuk semua golongan kerana rasa vanilla yang lembut gitu.


Boleh dicampur dengan minuman yang lain seperti milo, jus buah-buahan dan sangat sedap juga diminum kosong dengan hanya bancuhan air suam or sejuk.

Nah di bawah ni antara senarai resipi ESP Shaklee yang boleh anda cuba. 


ESp Shaklee terbaik. Nak buat masker pun boleh. Sangat bagus untuk mendapatkan kulit yang lembap, cerah, gebu, bebas jerawat dan bebas garis halus serta kedutan.


Jom baca Testimoni ESP yang femes sangat ni. Sebenarnya banyak lagi testimoni tentang ESP. Testimoni di bawah adalah gabungan beberapa kesan positif pengguna ESP.


Dah habis baca? Tertarik? Nak beli sebalang dengan harga promo? Nak dapat layanan after sale terbaik dari saya? Jom cepat hubungi saya di 012-2827736 atau 018-5776940.

Untuk mendapatkan harga supplement shaklee dengan harga yang jauh lebih murah, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Sila hubungi saya seperti no di atas. Saya akan membantu anda mendaftar hanya dari rumah sahaja. Tidak perlu pergi ke cawangan Shaklee.

No comments:

Post a Comment