Rawat Resdung Dengan Alfalfa Dan Vitamin C Shaklee


Resdung ni sebenarnya ada pada semua orang. Cuma berbeza tahap kekuatan resdung sama ada sikit, kuat atau kronik.

Yang sikit tu mungkin hanya mendapat kesan apabila terkena habuk, makanan yang gatal seperti makanan laut atau faktor cuaca yang terlampau panas atau terlampau sejuk.

Yang kuat resdungnya itu pula selalunya kerap bersin pada waktu pagi, hingus yang sentiasa ada di rongga hidung dan sering gatal-gatal muka. Keputihan, jerawat di muka dan badan serta kelemumur juga merupakan tanda seseorang itu penghidap resdung yang agak kuat.

Resdung kronik pula adalah di tahap rongga di dalam muka menjadi rosak. Ada juga tulang hidung yang rosak sehingga hidung menjadi kemik. Dan akhirnya jangkitan pada otak dan ada juga yang boleh memberi kesan maut.

Saya sering terkena resdung apabila memakan makanan yang gatal seperti makanan laut dan juga belacan. Bila dah terkena resdung mula gatal seluruh muka dan asik bersin je. Nak uruskan anak-anak menjadi sukar dan nak tak nak terpaksa makan ubat klinik. Ubat-ubat klinik ni bukan berfungsi untuk memperbaiki penyakit tetapi hanyalah bersifat melegakan untuk sementara. Nanti boleh datang balik penyakit tu. So masalah tak selesai dan duit pun asik keluar bayar bil ubat juga doktor.

Jadi sepatutnya kita tak boleh pandang rendah pada masalah resdung ni. Amalan mengambil supplement Alfalfa Shaklee dan juga Vitamin C Shaklee mampu menyembuhkan resdung.


Alfalfa kaya dengan kandungan klorofil. Alfalfa bertindak melawan simptom alergik resdung. Sekaligus memperbaiki masalah gatal muka, bersin yang kerap, jerawat, keputihan, kelemumur serta ekzema. Bonus bagi sesiapa yang consume alfalfa, kerana alfalfa juga bertindak membuang toksid dalam badan, menyingkirkan lemak yang berlebihan serta bertindak seperti kacip fatimah untuk kesihatan dalam wanita.


Vitamin C kaya dengan anti oksidan, menguatkan sistem imun serta melindungi tubuh dari serangan penyakit. Vitamin C juga berfungsi membina kolagen dalam badan justeru sesiapa yang mengamalkannya akan awet muda tau! Weehuu..!

Alfalfa berharga RM54 (330 biji) manakala Vitamin C berharga RM91 (160 biji). Boleh tahan berbulan ye uoolls..

Jom hubungi saya untuk pembelian set resdung shaklee ni, 018-5776940. Wassap juga boleh ye. Jangan tunggu lagi. Bertindak sekarang okey!

fb : Lia Sakura
COD di sekitar ipoh juga boleh.

No comments:

Post a Comment