Petua Menghilangkan Bau Badan Dengan Alfalfa

Masalah bau badan rata-rata dialami oleh semua orang. Bila dah akil baligh je mula la start badan berbau. Ada yang bau sikit-sikit je. Ada yang bau tengik sampai pakai deodarant pn masih berbau lagi. Ada juga yang menutup bau badan mereka dengan menyembur pewangi dengan banyak.


Tapi tu semua hanya menutup masalah bau badan. Bukan menghilangkan masalah bau badan. Kalau boleh biarlah badan kita bebas dari bau-bau yang kurang enak. 

Pemakaian deodarant yang kerap akan menimbulkan masalah lain seperti kulit bawah lengan yang gelap juga akan menutupi pori kulit. Nanti akan timbul masalah jerawat di dalam liang roma juga masalah daki yang susah nak dibersihkan.

Saya mengamalkan Alfalfa untuk memastikan badan bebas dari bau yang kurang enak. Tidak lagi perlu bergantung dengan deodarant. Tapi kebersihan luaran tetap perlu dijaga seperti mencukur bulu bawah lengan dan juga mandi dengan kerap. Sebab negara kita ni kan panas. So senang berpeluh dan itu juga punca masalah bau badan. 

Kenapa Alfalfa bagus untuk mengatasai masalah bau badan? 

  • Alfalfa mengandungi klorofil yang bertindak sebagai deodarant untuk mencegah bau badan. 
  • Alfalfa juga akan membersihkan badan dari toksid yang juga penyebab bau badan. 
  • Pengambilan alfalfa yang konsisten boleh mengatasi masalah bau badan.
  •  Selain dari itu sesiapa yang ada masalah jerawat, resdung, keputihan atau ekzema juga akan mendapati masalah mereka akan semakin berkurangan setelah mengamalkan Alfalfa.

Saya sangat berpuas hati dengan Alfalfa. Saya dah mengamalkan Alfalfa selama 5 tahun. Dan banyak perbezaan yang dapat saya rasakan seperti ekzema yang hampir sama sekali hilang, kurang ke klinik untuk mengambil ubat selsema akibat resdung dan tentunya tidak lagi perlu bergantung pada deodarant. Saya juga memang tidak menggunakan perfume.

Alfalfa hanya berharga RM53 (tak termasuk gst) dan mengandungi 330 biji. Boleh bertahan selama beberapa bulan bergantung kepada penggunaan anda. 

Jika anda ingin mendapatkan Alfalfa, sila hubungi saya sebagai pengedar sah Shaklee di 018-5776940

No comments:

Post a Comment