Vitamin Shaklee Yang Pertama Kali Saya Makan

Assalamualaikum semua pembaca setia blog saya.. (ada ke pembaca setia blog saya ni? hehehehe...)
So hari ni saya nak share tentang vitamin shaklee yang pertama kali saya makan. 

Saya yakin sangat-sangat yakin ramai yang kenal shaklee bila mula pregnant dan juga mula menyusui anak. Shaklee ni macam femes sangat utk ibu mengandung dan ibu yang menyusukan.

Saya juga baru kenal shaklee pertama kali masa menyusukan anak pertama saya, Balqish Zulkifli yang amat saya sayangi. Dah besar dah pun puteri sulong mama ni..


Saya kenal Shaklee dari group FB, Kump. Ibu2 Yang Menyusukan atau dikenali juga sebagai KIM. Dalam group ni ramai la berdebat pasal shaklee ni. Saya yang blur2 pasal Shaklee ni mula rasa macam ingin tahu lebih lanjut mengenai Shaklee. So saya mula menggugel tentang shaklee iaitu vitamin untuk tambah susu ibu.

Blog bertuah yang muncul tak lain tak bukan adalah blog Momy Lina. Memang femes rupenye Momy Lina ni. So saya beli set vitamin shaklee pertama saya melalui beliau iaitu Set B (set ibu menyusu).

Set B terdiri daripada Vitalea, Vitamin C, Alfalfa dan juga B Complex. So bermulalah perjalanan saya menyusui Balqish dengan vitamin Shaklee. 



Masa ni belum lagi jd pengedar Shaklee & tak terfikir & tak tahu menahu langsung tentang mencari pendapatan sampingan melalui Shaklee.


Tapi sekarang dengan bangganya saya dh jadi pengedar sah Shaklee. So, kalau nk tanya apa2 berkenaan shaklee boleh je whats app saya ye. 
> 018-5776940

No comments:

Post a Comment