Jom Kekal Muda Dengan Vitamin C Shaklee

Betul ke boleh jadi muda kalau ambil Vitamin C Shaklee?

Yup, memang boleh! Kenapa saya cakap boleh? Jom baca di bawah.

Vitamin C Shaklee membina kolagen!
Selalunya orang nak kulit tegang, halus lagi mulus mesti mencari supplement kolagen bukan? Confirm ke kolagen tu 100% kolagen? Dan confirm ke yang kononnya kolagen tu memang masuk terus ke dalam sistem tubuh? Haisshh banyak kemusykilan di sini. Tapi, jika anda ambil Vitamin C, kolagen memang confirm akan terbentuk sendiri dari dalam tubuh anda. Lebih-lebih kalau Vitamin C Shaklee!

Seterusnya..

Vitamin C Shaklee menghalang kesan penuaan
Penuaan yang macam mana? Kedutan dan garis halus di kulit wajah dan seluruh badan akan terhalang atau tertunda kewujudannya walaupun anda tidak mengambil set penjagaan wajah anti penuaan! Secara normal bermula dari umur 29 tahun, garis halus terutama di bawah mata akan mula kelihatan. So dengan pengambilan vitamin c secara konsisten kita dapat mengelakkan penuaan pra matang dari berlaku.

Dan..

Vitamin C Shaklee menggalakkan pertumbuhan rambut yang sihat
Vitamin C membantu pertumbuhan rambut yang kuat serta cantik dari dalam. Kerapuhan rambut akan bertambah dengan bertambahnya usia seseorang itu. Namun dengan vitamin C, rambut yang tumbuh akan kekal cantik, kuat serta berkilau bak sutera.

Kalau dah kulit tegang, halus mulus, tiada garis halus dan kedutan serta rambit yang berkilau lagi kuat mesti lah kita nampak muda bukan!

Itulah keajaiban Vitamin C ni sebenarnya. Membuatkan kita rasa muda dan nampak muda.

Pemilihan vitamin C juga pentig ye. Jangan ambil sembarangan nanti tak nampak kesan seperti di atasan. Vitamin C yang paling saya sarankan adalah Vitamin  C Shaklee Vita-C 500mg.



RM92 untuk 180 biji.

Jangan tunggu sampai kedut keluar baru nak start ambil vitamin C ok! Cepat-cepat hubungi saya di 018-5776940 . Kawasan Ipoh boleh COD.

No comments:

Post a Comment