Petua Mendapat Kulit Cantik Seperti Artis



Para ibu lepas bersalin mesti risau wajah kurang berseri bukan? Yela, dah sibuk dengan anak, kadang-kadang tu tak sempat nak jaga kulit muka sendiri. Mula la kulit tu jadi kusam, kering dan tak bermaya. Mesti tak suka kan.

Tambah anak kecil yang perlukan perhatian kita sepenuhnya, mana nak sempat pakai scrub, pelembap, krim malam dan sebagainya.

Ibu-ibu jangan risau. Amalkan set kulit Shaklee insyaAllah kulit kekal cantik. Bukan setakat kekal cantik, kalo ade jerawat, pigmentasi atau masalah lain seperti pori-pori terbuka dan kulit kering atau terlampau berminyak semua boleh diatasi dengan set kulit Shaklee.

Sebenarnya, kecantikan itu bermula dari dalam. Maksudnya, dari segi pemakanan. Sama lah juga jika kita mengambil supplement. Supplement akan banyak membantu memperbaiki keadaan kulit tanpa kesan seperti menggelupas atau sebagainya.

Kalau kita tanya rahsia artis atau selebriti, kebanyakkan mereka juga mengamalkan pengambilan supplement. Antaranya seperti Siti Nurhaliza. Siti Nurhaliza mengamalkan pengambilan Vitamin B Complex, Vitamin C dan juga Vitamin E.

Haaa.. Dah tahu rahsia Siti kan? Jadi apa tunggu lagi. Dapatkan Set Kulit Shaklee anda yang juga terdiri daripada B Complex, Vita-C 500mg dan juga Vitamin E Complex.





Harga Set Kulit Shaklee :
B Complex RM53.00
Vita-C 500mg RM92.00
Vitamin E Complex RM149

TOTAL : RM294

Set ini boleh bertahan 4-6 bulan. 

Dan yang pentingnya, ibu tidak akan mendapat sebarang kesan buruk jangka pendek mahupun jangka panjang akibat penggunaan set ini. Kalo berhenti menggunakan set ini juga, ibu tidak akan mendaat sebarang kesan tak elok. Malahan kecantikan kulit ibu akan kekal sehingga boleh digelar awet muda.

Cara Pengambilan :
Ibu boleh mengambil vitamin ini bila-bila masa sama ada malam atau pun siang. Sehai ambil satu tablet/kapsul bagi setiap vitamin. Dan boleh dimakan ketiga-tiga vitamin sekaligus. Tiada sebarang reaksi negatif. Cuma jika ibu-ibu ada mengambil ubat hospital, jarakkan dalam dua jam.

Vitamin C juga Vitamin E di dalam set kulit shaklee ini juga boleh dijadikan masker. Memang terbaik.

Berminat nak beli dengan harga yang lebih rendah? Anda boleh hubungi lia untuk mendapatkan harga ahli. Cuma daftar sebagai ahli sah Shaklee sebanyak RM75.00 (seumur hidup). Lia akan invite anda ke dalam group fb ekslusif dimana anda boleh belajar banyak maklumat tentang nutrisi shakle juga bagaimana memulakan bisnes shaklee sehingga berjaya.

Hubungi Lia di 018-5776940 untuk sebarang pertanyaan atau pembelian.



No comments:

Post a Comment