Makanan Tambahan Terbaik Untuk Ibu Hamil



ESP Shaklee antara makanan tambahan yang femes untuk ibu hamil dan menyusu. Kalau anda sedang hamil atau sedang menyusukan anak anda, dan anda masih belum pernah mengambil ESP Shaklee, sila baca dengan teliti kenapa ramai ibu-ibu suka sangat dengan ESP ni.

Kaya Dengan Protin
Kenapa dengan protin ni? Kenapa bagus untuk ibu hamil dan menyusu?

  • protin penting untuk perkembangan otak bayi terutamanya di awal kehamilan dimana otak bayi baru mula berkembang. 
  • protin ialah makanan kepada sel. Sel akan membentuk organ dan lain-lain fungsi tubuh. Untuk menperolehi tubuh dan organ yang sihat, sel haruslah sihat. Jika anda nak sel yang sihat, anda perlu cukup protin dalam diet harian anda
  • protin juga membantu menguatkan sistem imun ibu hamil. Ibu hamil perlu menjaga kesihatan kerana membawa bayi di dalam kandungan. So pastikan ambil cukup protin ye.

ESP disarankan buat anda yang mengalami masalah rahim lemah dan alah yang teruk sehingga mengganggu pemakanan harian anda. Terdapat set rahim lemah dan juga set ketuban bocor sebagai ikhtiar untuk menjaga kehamilan anda supaya selamat.

ESP juga membantu ibu hamil yang mengalami masalah diabetes. Gantikan ESP dalam menu diet harian and supaya paras gula di dalam darah anda tidak meningkat naik.

 
Antara lain-lain khasiat ESP untuk ibu hamil ialah :
  • membantu pertumbuhan plasenta dan uterus
  • membantu penghasilan susu di dalam kalenjar susu ibu dan membantu pengaliran darah ibu
  • memberi tenaga berpanjangan kepada ibu hamil kerana kandungan protin yang tinggi. So ibu hamil tidak mudah letih atau cepat lapar kerana ESP membebaskan tenaga secara perlahan-lahan sepanjang hari
  • membantu perkembangan fetus yang sihat
  • kulit bayi yang lahir akan sihat dan cantik dimana kulit bayi lebih halus dan cerah 

Image result for esp shaklee untuk ibu hamil
Testimoni ESP untuk ibu hamil


Image result for esp shaklee untuk ibu hamil
Testimoni ESP untuk ibu hamil

Ramai cakap soya tidak bagus untuk ibu hamil kerana boleh buat kulit bayi sensitif kan. Ini adalah kerana ibu hamil mengambil susu soya sintetik iaitu soya yang ditanam menggunakan baja sintetik atau vitamin tiruan.


Image result for esp shaklee untuk ibu hamil
Soya untuk ESP ditanam menggunakan baja semulajadi dan kandungan vitamin dan nutrien di dalam soya ESP adalah semulajadi tanpa bahan kimia yang kan menyebabkan kesan negatif pada ibu hamil serta bayi.

Jadi cepat-cepatlah beralih kepada minuman soya semulajadi ESP jika anda sayangkan bayi di dalam kandungan anda.

Harga ESP Shaklee ialah RM159.60 dan boleh bertahan sehingga 2 bulan. Sila hubungi saya untuk konsultansi cara pengambilan harian anda. Wassap saya di 018-5776940.




No comments:

Post a Comment