Pencuci Pinggan Semulajadi Selamat Untuk Tangan Anda



Ni satu lagi produk Shaklee yang agak penting buat saya. Tangan saya ni amat sensetif. Mudah menjadi kasar, gatal dan mendapat alahan sehingga melecet dan luka.


Sebelum saya menggunakan pencuci pinggan Shaklee, saya terpaksa menukar pencuci pinggan berkali-kali sebab nak mencari pencuci yang selamat untuk tangan saya ni. Boleh dikatakan membazir juga kerana pencuci lama masih belum abis tapi saya dah terpaksa beli pencuci jenama yang lain.


Then masa g branch Shaklee, saya beli Dish Wash Concentrate. Sekarang dah hampir 2 bulan dan saya guna dan memang tangan saya tak jadi lagi masalah seperti sebelum ni. Tak ada kesan sampingan seperti kulit kering, melecet dan gatal. Kulit tangan tak lagi rosak tapi lembut je jadinya.



Dah hampir 2 bulan penggunaan, tetapi masih ada lagi lebih dari separuh botol. So maybe sebotol pencuci pinggan shaklee ni boleh tahan selama 5 bulan. Setitik pencuci pinggan shaklee dah cukup nk basuh beberapa keping pinggan. Memang pekat dan menakjubkan. Dan yang paling penting di sini ianya totally semulajadi. Tiada bahan kimia dan selamat untuk seisi keluarga. Tambahan untuk family saya yang ada kanak-kanak dan bayi. So saya tak risau untuk gunakan pencuci pinggan untuk mencuci pinggan mangkuk anak-anak saya.

Pencuci pinggan shaklee ni mesra alam kerana :

  • diekstrak dari bahan semulajadi iaitu jagung dankelapa
  • tanpa fostat
  • tanpa klorin
  • tanpa pewarna
  • selamat untuk sistem septik dan pembentungan
Buih pencuci pinggan shaklee tahan lama. Cairkan bebrapa titis pencuci pinggan shaklee ke dalam semangkuk kecil air, dan anda boleh mencuci timbunan pinggan di dalam sinki anda. Siap ada lebihan lagi pencuci pinggan shaklee yang telah anda cairkan tadi. Minyak pada periuk dan kuali pun boleh dihilangkan dengan mudah.

Sesiapa yang mencuba pencuci pinggan shaklee ni pasti puas hati. Ianya sangat selamat dan berkesan. Harga pencuci ni ialah RM 29.70 (boleh tahan berbulan-bulan).

Anda boleh dapatkan pencuci pinggan shaklee dengan menghubungi saya, Norlia Omar di 018-5776940. COD sekitar dan penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia.

>>Tips Agar Rajin Masak. Klik Sini<<


No comments:

Post a Comment