Khasiat zinc complex shaklee

Zinc complex shaklee ni banyak kegunaannya. Baik untuk perempun atau lelaki. Dua-dua dapat banyak manfaat dari khasiat zinc shaklee. Zinc baik untuk pemulihan rambut gugur, kuku yang rapuh or patah dan juga untuk penyembuhan luka dengan segera.

Zinc shaklee sangat bagus diambil oleh ibu selepas bersalin sama ada secars pembedahan atau normal kerana zinc shaklee membantu dalam penyembuhan luka selepas bersalin.

Zinc shaklee juga amat bagus diambil oleh mereka yang mengalami masalah keguguran rambut atau kuku yagg mudah patah. Zinc membantu menguatkan partikel rambut dan juga kuku sekaligus menguatkn rambut dan juga kuku.

Dari segi kesuburan pula, zinc shaklee membantu menambah bilangan sperma serta meningkatkan kadar pergerakan atua mobiliti sperma. Dalam kajian menunjukkan penagmbilan zinc memang akan membantu dalam meningkatkan kesuburan lelaki.

Zinc shaklee memberi khasiat dari atas rambut hinggs ke hujung kaki, luaran dan juga dalaman. Dengan harga rm32 sebotol, memang amat berbaloi untuk kita membelinya.

Sebarang pertanyaan juga tempahan boleh hubungi lia di 018-5776940


No comments:

Post a Comment