Jangkitan pundi kencing

Tanda-Tanda atau Genjala  Jangkitan Pundi Kencing
•Kerap kencing iaitu hari siang antara 8 hingga 10 kali serta
disebelah malam 2 hingga 3 kali. Air kencing terasa panas dan pedih
•Kerap kencing tetapi kencing hanya keluar sedikit-sedikit
•Air kencing kuning pekat dan berbau
•Ada penyakit lain seperti kencing manis, batu karang. Malah wanita menggandung yang mengalami masalah ini juga berisiko untuk mendapat kesan mudarat pada buah pinggang.
•Jangkitan yang serius boleh menyebabkan demam tinggi dan menggigil.
Mengikut rawatan tradisional, garlic atau bawang putih banyak membantu dalam pemeliharahan kesihatan. Seperti kisah seorang rakan, beliau juga mempunyai masalah Jangkitan Pundi Kencing. Dia telah mendapat rawatan doctor, malah doktor telah memberi sejenis ubat yang dimasukkan di dalam vagina. Namun tiada apa-apa perubahan. Akhirnya beliau usaha dengan mencari di google dan terjumpa bawang putih adalah yang dapat membantu merawat masalah Jangkitan Pundi Kencing. Beliau sedia maklum Shaklee adalah pengeluar terbaik suplement.
Shaklee juga ada mengeluarkan makanan kesihatan yang
berunsurkan dari bawang putih iaitu Garlic Complex ia dibuat dari bawang putih bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik. Penghasilannya adalah secara eksklusif pada suhu bilik untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Allicin nilah yang penting dalam meningkatkan kesihatan.
Manfaat utama garlic complex
**Antibiotik yang selamat dan semulajadi - garlic complex shaklee ianya selamat untuk kegunaan jangka masa panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
**Menghalang Alergi - garlic complex shaklee membantu menghalang penyakit berkait sistem imun seperti hidung yamg sensitif, sinus, alergi, asma, selsema, hepatitis.
**Mempertingkatkan Sistem Penghadaman - formula
unik garlic complex shaklee mampu mempertingkatkan masalah
berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastric, ketidakhadaman.
**Memoderatkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan 2-4 tablet garlic complex shaklee akan menurunkan darah tinggi dengan 8 point.
**Detoksifikasi - garlic complex shaklee mampu mengeluarkan raksa,
plumbum dan kadmium iaitu logam toksik dari tubuh dengan pantas.
**Menurunkan kolesterol - garlic complex shaklee membantu menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.
**Mencegah Kanser - garlic complex shaklee juga membantu mengelak dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser - Nitrosamine.
**Menstabilkan Glukos - garlic complex shaklee menolong menstabilkan glukos di dalam tubuh kita.
**Arthritis - garlic complex shaklee membantu mengurangkan bengkak-bengkak pada sendi serta sakit berkaitan akibat bengkak-
bengkak tersebut.
**Sejuk-sejuk pada kaki dan tangan (Cold hands and feets)
Garlic Complex Shaklee dibuat daripada bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organik di California di waktu musim panas.
Dapatkan sekarang demi untuk kesihatan anda!
Sebotol Garlic Complex ® . (60 biji)
Semenanjung – Harga Runcit RM47.50

No comments:

Post a Comment