GLA SHAKLEE



Kecantikan kulit?
Kencing manis?
Darah Tinggi?
Menopous?
Kesuburan?
Pelansingan?
Menentang kanser?

all in one supplement --> GLA Shaklee





kandungan utama minyak borage -> herba tradisi kegemaran org barat

--> 2x ganda lebih pekat dr EPO
--> 3x ganda lebih pekat dr EPO


         GLA Shaklee membantu mengawal dan mengatur kitaran haid. Selain dari itu, GLA Shaklee juga meningkatkan kesuburan dengan menghasilkan sejenis mukus yang boleh memanjangkan tempoh hayat sperma dan telur sehingga 5 hari (meningkatkan lagi peluang untuk hamil).

         GLA Shaklee membantu melegakan senggugut. sangat bagus diambil ketika haid bagi mengurangkan simtom PMS. Bagi wanita yang berumur, GLA Shaklee membantu dalam menangani menopous dengan membantu mengatasi kemurungan, imsomnia dan lain-lain masalah berkaitan menopous.

         GLA Shaklee menguatkan kuku dan rambut, menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri. GLA Shaklee boleh membantu dalam menangani ekzema dan juga melegakan symptom akibat rhematid athritis.

         GLA Shaklee mengandungi vitamin E untuk melindungi dinding arteri dan juga GLA Shaklee mengurangkan blood-cot yang menyebabkan serangan jantung. GLA Shaklee boleh menguatkan imuniti badan, memperlahankan proses penuaan, mengawal kolesterol, bagus untuk saraf dan akhir sekali, GLA Shaklee berkemampuan mengatasi masalah prostat bagi lelaki.

No comments:

Post a Comment