ESP SHAKLEE



Apa itu Energising Soy Protein Shaklee ?

✔ esp shaklee hanya mengandungi kacang soya non-GMO (tidak diubahsuai secara genetik).
✔ esp shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan 9 daripadanya tidak dihasilkan oleh badan (satu
    satunya produk di pasaran yang menyediakan asid amino ini!).
✔ esp shaklee adalah rendah lemak
✔ esp shaklee juga adalah rendah kolesterol
✔ esp shaklee mudah diserap oleh badan
✔ esp shaklee sesuai untuk semua peringkat umur

Kebaikan ESP Shaklee

✔ Kulit yang cantik & sihat - Esp shaklee kaya dengan protein bagi pembinaan sel kulit. Justeru itu, esp shaklee akan melindungi kulit dari kedutan pra-matang. Esp shaklee juga membantu mencerahkan kulit. Esp shaklee bertindak sebagai anti-penuaan, mempercepatkan penyembuhan luka dan menghilangkan parut.
✔ Payudara yang anjal - Esp shaklee sangat bagus bagi ibu menyusu bagi mengelakkan payudara yang kendur akibat dari pembesaran dan pengecutan akibat daripada penghasilan susu badan. Ibu menyusu yang mengambil esp shaklee akan merasai payudara yang anjal.
✔ Diet - esp shaklee amat sesuai kepada sesiapa yang ingin mendapatkan berat badan yang ideal. Sesiapa yang mengambil esp shaklee akan merasai kekenyangan selama berjam-jam. Oleh itu esp shaklee sesuai juga diambil pada waktu sahur. Esp shaklee boleh menggantikan saeapan jika diambil pada waktu pagi dan boleh menggantikan makan malam jika esp shaklee diambil pada waktu makan malam. Selain berdiet, wang juga dapat dijimatkan! Wow!
✔ Kesuburan lelaki & wanita - esp shaklee membantu menyihatkan sistem reproduktif lelaki (prosrat) dan juga wanita (rahim & ovari).
✔ Memori - esp shaklee membantu kecergasan minda dan menguatkan ingatan memori.


No comments:

Post a Comment