Cara Merawat Sakit Pinggang

Assalamualaikum semua.  Hari ni terpanggil saya nak share tentang mak saya.
Hari tu mak datang rumah saya nak tengok cucu nya ni. Saya perasan mak jalan terbongkok-bongkok sikit.  Saya tanya mak kenapa jalan macam tu.  Mak jawab sebab pinggangnya sakit. Alahai kesiannya mak. Kemudian saya bertanya lagi,  sama ada mak mahu ke hospital.  Mak cakap beliau dah ambil Ostematrix yang saya bekalkan bulan lepas. Kali ni mak ambil dengan konsisten dan dos yang tetap.  Selalu mak ni culas-culas juga ambil vitamin.  Bila dah sakit teruk sikit macam ni mak cakap mak ambil Ostematrix sebanyak 2 biji pagi dan 2 biji malam. Omega Guard juga mak teruskan pengambilan sebanyak 2 biji sehari.

2 hari kemudian mak datang lagi rumah saya dan alhamdulillah mak boleh berjalan elok dah tak lagi terbongkok-bongkok.  Mak pun dah pandai ambil vitamin Shaklee tanpa perlu bertanya saya dahulu.  Sebab mak yakin dengan vitamin Shaklee ni dapat membantu memulihkan kesihatannya.

Anda yang lain boleh beri ibu atau ayah anda Ostematrix dan juga Omega Guard untuk kesihatan tulang mereka.  InsyaAllah ibu dan ayah anda dapat menjalani kehidupan seharian dengan cergas walaupun lanjut usia.

Mak ayah saya ni pergi Kuala Lumpur naik tren balik hari je tau.  Sebab teringin makan di KL kata mereka.  Bukan sekali sekala ye.  Kadang-kadang tu setiap minggu ke sana dengan tren.  Dan tentulah perlu berjalan kaki dari stesen keretapi untuk ke destinasi seterusnya.  Kuat tak mak ayah saya ni.
Jom lekas hubungi saya di 018-5776940 untuk dapatkan supplement tulang ibu ayah anda.

No comments:

Post a Comment