Anak Tak Suka Makan Sampai Kurus Keding

Anak anda tak suka makan sampai kurus keding? Sebenarnya budak-budak ni bukannya tak suka makan. Tapi mereka tak suka fokus ketika makan kerana mereka terlalu sibuk dengan dunia mereka iaitu bermain.

Di dalam minda mereka terlampau banyak perkara yang sedang mereka berimiginasi. Sebab tu kita jarang sangat tengok kanak-kanak duduk diam tanpa berbuat apa-apa. Lagi ligat atau aktif seseorang kanak-kanak itu bermakna lagi cerdik la akal fikirannya. Sebab itu jangan dimarah kalau anak tu nakal atau ligat sangat. Tapi hati ibu mana yang boleh sabar kan.

Ketika anak dalam proses mengenal dunia mereka, ketika inilah mereka mula mengalami masalah tidak mahu makan dan mula la badan tu menjadi kurus keding. Kalau yang dulu masa baby tembam dan comel, sekarang dah keding dah. Mana taknya, makan taknak, main kuat.

Mula la si ibu ni masak pelbagai jenis hidangan siap dengan hiasan comel-comel untuk tarik perhatian anak. Tapi tetap gagal menarik minat anak untuk makan.

Ibu risau anak semakin kurus keding? So di sini ibu boleh minta pertolongan Meal Shake Shaklee.

Apa itu Meal Shake Shaklee dan kenapa Meal Shake bagus untuk anak anda?

  • Meal Shake merupakan sejenis minuman tambahan berperasa vanilla yang enak dan boleh dibancuh dengan jus atau minuman lain seperti milo
  • Meal Shake mengandungi nutrien penting yang lengkap iaitu 19 vitamin utama dan mineral
  • Kaya dengan protein dan kalsium untuk perkembangan otot dan tulang anak
  • Membantu mengatasi masalah sembelit anak kerana Meal Shake kaya dengan serat

Kebaikan Meal Shake :
  • Boleh menjadi instant meal ketika anak nak ke sekolah tetapi tak sempat untuk bersarapan (sarapan sangat penting untuk fokus anak ketika di kelas)
  • Rendah lemak tetapi kaya dengan vitamin dan mineral
  • Membantu anak yang ada masalah ekzema
  • Membantu anak yang sembelit
  • Membantu ibu yang bekerja memberikan nutrien yang cukup untuk anak walaupun tak sempat masak bekal untuk anak ke sekolah

Antara testimoni Meal Shake yang boleh dikongsi :
Klik gambar untuk paparan lebih jelas.




Meal Shake boleh diberi kepada anak berumur 1 tahun ke atas. Meal Shake berharga RM113 (544gram) dan boleh bertahan berbulan-bulan. Sangat jimat berbanding khasiatnya.
Sila hubungi saya Norlia Omar di 018-5776940 untuk pembelian serta pertanyaan lanjut. Penghantaran secara pos ke seluruh Malaysia dan COD di sekitar Ipoh.

No comments:

Post a Comment