Set Bersalin Shaklee Paling Murah

Hari ni saya nak terangkan mengenai Set Bersalin Shaklee yang paling murah atau paling asas. Ini ditujukan khas pada mereka yang memang tak suka ambil banyak-banyak supplement tapi masih nak menjaga kesihatan diri, dan juga kepada meraka yang mempunyai bajet yang rendah untuk set bersalin.

Ramai yang takut dengan Set Bersalin Shaklee ni sebab bayangkan banyak botol-botol supplement yang perlu diambil. Harga pula mencecah beratus-beratus. 

Set Bersalin Optimum Shaklee memang terdiri dari pelbagai Supplement iaitu Vitalea, B Complex, Vitamin C, Zinc, Ostematrix, Alfalfa dan juga ESP. Tapi sebenarnya anda juga boleh memilih mana-mana supplement yang anda mahu bergantung kepada keperluan tubuh dan juga bajet anda.

So mari kita lihat Set Bersalin Shaklee yang paling murah : 

1. Vitalea RM88

Vitalea ni memang penting untuk ibu lepas bersalin untuk menggantikan balik kehilangan darah sepanjang proses kelahiran. Vitalea melindungi ibu lepas bersalin dari masalah kekurangan zat besi. Klik sini untuk lihat kesan dan akibat kekurangan zat besi.

2. Zinc RM32

Zinc bertujuan untuk menyembuhkan luka bersalin. Sama ada anda bersalin secara normal atau pun pembedahan, Zinc sangat-sangat membantu dalan proses penyembuhan. Luka bersalin akan sembuh dengan cepat tanpa sebarang masalah walaupun anda tidak mengambil pati ikan haruan ataupun pati gamat.

Kedua-dua supplement boleh bertahan sehingga 4 bulan. Mudah bukan? Hanya RM112 iaitu RM28 sebulan! Set Bersalin yang sangat murah tetapi berkesan. 

Untuk bulan berikutnya anda boleh buat penambahan supplement anda iaitu Ostematrix (RM61) untuk menyokong keperluan kalsium sepanjang anda menyusukan bayi dan juga Alfalfa (RM53) sebagai milk booster anda. Klik sini untuk artikel Alfalfa tambah susu badan.

So apa yang nak ditunggu lagi. Cepat hubungi saya di 018-5776940 untuk pembelian serta pertanyaan lanjut.


Call / sms / whats app : 018-5776940

COD Ipoh

No comments:

Post a Comment