Kesan Minum ESP | Husband Suruh Stop Minum ESP

Last minum ESP atau Energising Soy Protein Shaklee ni masa mengandungkan Madeena. Then ESP habis so saya pun stop dan continue dengan Set Bersalin Shaklee.

Bulan Mac ni Promo ESP Buy 6 Free 1. So saya grab la satu balang untuk diri sendiri. Baru start minum ESP 3 hari lepas. Saya campur dengan susu segar sejuk. Memang resepi ESP feveret saya. 



Saya ambil ESP dengan tujuan utama sebagai Milk Booster saya. Baca di SINI untuk artikel selanjutnya memgenai ESP sebagai Milk Booster.



Then bermulalah alkisahnya.


Saya terjaga pada waktu malam and breast berdenyut-denyut sebab bengkak susu. Tak lama lepas tu datang LDR atau Let Down Reflection. Tak sempat nak ambil baby, susu dah memancut. Habis basah lenjun baju! Masa ni tak tahu lagi sebab apa. Saya fikir mungkin sebab baby lambat bangun menyusu malam tu.

Then siang esoknya, saya ambil ESP pada waktu tengahari sebab lewat masak lunch. Sibuk sangat main facebook kan! 



ESP mampu memberi kesan kekenyangan. Sangat sesuai bagi orang diet.






Breast masih berat penuh dengan susu sejak dari malam tadi. Pelik juga ni. Okay tak pe, saya paksa juga baby breastfeed walaupun die tengah tidur kekekenyangan.

Pada malamnya, breast membengkak lagi. Penuh padat dengan susu. Dan perkara ini berlanjutan sehingga ke siang harinya. Sampai la saya rasa kurang selesa (sepatutnya kena pam, tapi penyakit M sedang menguasai diri).

Then saya mengadu pada suami tercinta. Kenapa breast asyik bengkak dengan susu, baju asyik basah, baby lak dah tak nak minum sebab perut dah kenyang.

Suami tercinta tanya apa yang saya makan sepanjang beberapa hari ni. Then barulah saya teringat ESP! Macam ni ke dahsyatnya penangan ESP yang disertai dengan Alfalfa. Serius memang susu saya melimpah ruah. Syukur Alhamdulillah.

Suami tercinta yang kesian tengok saya asyik mengadu breast bengkak ni pulak suruh saya stop ambil ESP. Hewhew.. 

So mommies out there yang nak cuba penangan ESP dan juga Alfalfa sebagai milkbooster anda boleh contact saya. Jangan tunggu dan fikir lama-lama sangat. Ramai dah rasai kehebatan Set Menyusu Shaklee ni. Anda bila lagi?

Klik icon di bawah untuk pembelian secara online.


ESP sangat tinggi dengan protein.




Call, sms @ whats app nombor 018-5776940 sekarang.

No comments:

Post a Comment