Petua Merapatkan Faraj Yang Longgar Dengan Alfalfa Shaklee

Faraj yang longgar bukan sahaja terjadi kepada wanita yang pernah melahirkan anak. Even anak dara sekalipun berisiko mengalami faraj yang longgar akibat dari aktiviti yang lasak seperti olahraga dan juga sukan berbasikal.

Jadi seharusnya penjagaan faraj di titik berat dari usia remaja lagi. Faraj yang longgar juga dikaitkan dengan masalah keputihan. Masalah keputihan yang kronik akan menyebabkan faraj berbau dan sentiasa berair sehingga membuatkan seseorang wanita itu sangat tidak selesa. Bagi wanita yang sudah berkahwin pula sudah tentu akan mengganggu sedikit sebanyak hubungan intim suami isteri.

Jadi apa yang shaklee dalam membantu anda dalam penyelesaian masalah ini?

Di sini saya amat sarankan pengambilan Alfalfa Complex Shaklee. 


Alfalfa merupakan raja segala herba dan juga dikenali sebagai Kacip Fatimah kerana khasiatnya untuk kesihatan dalaman wanita.

Alfalfa sangat bagus untuk mengecutkan rahim terutama bagi wanita lepas bersalin dan sekaligus berkemampuan merapatkan faraj wanita.

Klik gambar untuk paparan lebih jelas.



Alfalfa yang kaya dengan klorofil ini juga mampu merawat serta mencegah masalah keputihan, faraj berair dan juga masalah bau di kawasan intim wanita. Bukan itu sahaja, masalah bau badan juga dapat diatasi dengan pengambilan Alfalfa.



Alfalfa berfungsi untuk detox segala kotoran juga toksid keluar dari badan anda. Dan inilah yang membantu anda dalam merawat segala masalah di atas. Bagi meraka yang tidak mengalami masalah dia atas, pengambilan Alfalfa akan membantu anda mencegah masalah di atas dari berlaku. Lebih baik mencegah dari merawat bukan?

Alfalfa juga sangat kaya dengan kalsium, dapat membantu melawaskan proses pembuangan, boleh membuang angin di dalam badan dan rahim dan juga sangat bagus bagi ibu yang menyusu di mana Alfalfa mempunyai agen perangsang pengeluaran susu badan.

Cara makan Alflafa:
3 biji pagi ~ selepas sarapan
3 biji malam ~ selepas makan malam

Pastikan anda mengambil air kosong sekurang-kurangnya 500ml selepas pengambilan Alfalfa bagi kesan yang optimum.

Harga Alfalfa :
Botol kecil RM53 (330 biji)
Botol besar RM97 (700 biji)

Bagaimana untuk mendapatkan Alfalfa Shaklee yang bagus ni? Anda boleh hubungi saya sebagai pengedar sah Shaklee di 012-2827736 untuk pembelian. Konsultansi secara percuma juga akan diberi kepada setiap pelanggan saya.

Untuk pembelian secara online yang lebih pantas dan mudah, sila klik icon di bawah.


Hubungi saya di 018-5776940. COD sekitar Ipoh.


No comments:

Post a Comment