ESP Shaklee Tambah Susu Badan

ESP Shaklee atau Energising Soy Protein merupakan minuman kesihatan berasaskan soya.



ESP berbeza dengan minuman soya lain yang ada di pasaran kerana ESP dihasilkan dengan penanaman secara organik tanpa bahan kimia atau baja sintetik. Nutrien yang terkandung didalam ESP adalah semulajadi dan bukan tiruan.


ESP tidak akan kenyebabkan masalah yang sering dikaitkan dengan soya iaitu ekzema dan juga kanser. Malah, ESP berkemampuan memperbaiki masalah ekzema juga menghindari anda dari penyakit kanser.


Bagaimana ESP membantu dalam penyusuan bayi anda?

Kandungan utama ESP adalah protin. Seperti juga kandungan utama susu badan adalah protin, jadi ESP memang sangat membantu menambah keperluan protin tubuh anda dan seterusnya membantu meningkatkan kuantiti susu badan. 

Susu di dalam payudara sentiasa penuh kerana tubuh anda cukup bekalan protin hasil daripada pengambilan ESP.

Susu badan yang dihasilkan nanti akan menjadi lebih pekat kerana kaya dengan protin dan nutrien dari sumber ESP.

Bayi yang menyusui dengan susu badan yang kaya dengan protin akan lebih cepat kenyang dan ini akan menghindari masalah bayi yang suka mengempeng dengan lama kerana tidak puas susu.

Jadi disini kita dapat lihat kesan pengambilan ESP kepada ibu yang menyusui iaitu susu badan lebih banyak dan pekat.


Saya juga telah menggunakan ESP sejak dari anak saya yang sulung dan ESP amat membantu saya dalam penyusuan bayi saya terutamnya ketika bulan puasa. 

Perut saya kurang berasa lapar dan saya masih mampu pam susu di pejabat untuk bekalan esok hari. Semua atas bantuan ESP dan set menyusu shaklee. Alhamdulillah. Dan saya yakin anda semua juga mampu menyusukan bayi anda dengan set menyusu shaklee.

ESP berharga RM150 dan boleh bertahan sehingga 2 bulan. ESP sangat pekat oleh itu penggunaan ESP adalah terhad kepada 3 sudu besar sehari. 

ESP boleh dicampur dengan minuman atau jus buah yang lain. Namun elakkan campuran dengan air panas kerana protin di dalam ESP boleh rosak.

Cepat hubungi saya segera di 012-2827736 atau 018-5776940 untuk pembelian ESP anda hari ini. Sebarang masalah atau pertanyaan juga boleh diajukan kepada saya dalam membantu anda menjayakan penyusuan bayi anda.

Untuk pembelian secara online sila klik ikon di bawah.


Lia 012-2827736 atau 018-5776940. COD sekitar Ipoh.

No comments:

Post a Comment