Alfalfa Tambah Susu Badan

Alfalfa merupakan salah satu supplement wajib di dalam Set Penyusuan Shaklee. 


Hari ni saya nak kongsi bagaimana Alfalfa membantu saya dalam membengkakkan Cik B saya. Susu penuh seperti di dalam pantang. Anak saya pn naik lemas sebab susu overflow. Tak sangka pula sampai macam tu sekali penangan Alfalfa Shaklee ni.

Saya pernah cuba buat eksperimen dengan Alfalfa ni. Jika sebelum tidur saya tidak mengambil Alfalfa, pengeluaran susu badan saya seperti biasa tetapi kadang-kadang macam tidak cukup untuk bayi saya kerana bayi saya kerap bangun minta susu seperti tidak kenyang.


Tetapi apabila saya mengambil Alfalfa sekurang-kurangnya 3 biji sebelun tidur, saya pasti akan mengalami bengkak susu seperti di dalam pantang. Bayi saya dapat menyusui hingga sekenyang-kenyangnya dan kurang berjaga untuk minta susu. So dapatlah saya tidur dengan lena.



sila klik untuk papran yang lebih jelas

Alfalfa juga merupakan supplement di dalam Set Kurus Shaklee yang bergabung dengan Lecithin. Saya memang mengamalkan Set Kurus Shaklee lepas bersalin untuk memastikan badan kekal langsing walaupun dah beranak tiga. 

Tapi kesan sampingan yang saya perolehi akibat daripada pengambilan Alfalfa adalah susu badan yang sentiasa banyak melebihi keperluan bayi saya. Peti ais atas pun dah penuh dengan susu beku saya. Sampai saya dah malas nak pam susu. Serius tau!

Dalam Alfalfa ni ada agen perangsang pengeluaran susu badan. Justeri itu Alfalfa boleh menjadi milk booster bagi ibu yang menyusukan. No wonder lah kan? 


Alfalfa juga kaya dengan protein, kalsium dan juga klorofil

Alfalfa berupaya menangani masalah bau badan, masalah kolesterol yang berlebihan, masalah arthritis, masalah kolon dan ekzema di mana Alfalfa bertindak untuk detox toksid di dalam badan.

Bagi wanita lepas bersalin amat baik mengambil Alfalfa di mana Alfalfa juga bertindak seperti Kacip Fatimah iaitu merapatkan bahagian intim wanita, mengatasi masalah keputihan dan juga mengecutkan rahim lepas bersalin.

Sila hubungi saya di 012-2827736 atau 018-5776940 untuk pembelian Alfalfa anda. 

Alfalfa hanya berharga RM53 untuk botol kecil yang mengandungi sebanyak 330 biji Alfalfa. 


Cara pengambilan Alfalfa untuk tujuan menambah susu badan akan diajar kepada anda sejurus selepas pembelian dilakukan.

So apa tunggu lagi? Hubungi saya sekarang. Whats app pun boleh ye. Jom kongsi cerita atau masalah anda. Mungkin saya boleh membantu. :-)

Untuk pembelian secara online sila klik icon di bawah.




Call / sms / whats app : 018-5776940 

COD Ipoh

No comments:

Post a Comment