Kitaran Haid Tidak Teratur | Rawat Dengan GLA Complex Shaklee

Haid ada pada semua wanita. Kalau tak ada haid rasa macam tak lengkap sebagai wanita. Tapi ada pelbagai masalah berkaitan dengan haid ni. 


Masalah yang paling kerap berlaku adalah kitaran haid yang tidak teratur. Masalah ini bukan sahaja terjadi kepada wanita yang telah berkahwin tetapi turut boleh terjadi kepada gadis sunti.


Bagi gadis, masalah haid tidak teratur ini boleh mengundang masalah seperti :
  • Jerawat
  • Kenaikan berat badan
  • Perut buncit
  • Kurang keyakinan diri


Bagi wanita sudah berkahwin pula, masalah haid tidak teratur akan mengundang kesukaran untuk hamil dan juga menyukarkan proses perancangan keluarga.

Terdapat pelbagai punca yang menyumbang kepada maslaah haid tidak teratur. Antara punca yang kerap dikenalpasti adalah :

1. Hormon yang tidak seimbang
2. Pertambahan berat badan
3. Pengambilan ubat-ubatan hospital
4. Pengambilan jamu atau ubat tradisional
5. Menyusu anak
6. Penggunaan kaedah perancang keluarga

Wanita tidak boleh memandang ringan masalah ini. Sistem peranakan wanita sangat complex dan perlu dijaga selalu. Pastikan kitaran haid anda teratur dan jika masalah ini berlarutan anda perlu menjalani pemeriksaan doktor.

Bagaimana Shaklee dapat membantu?

Anda yang mengalami masalah haid tidak teratur boleh mengamalkan GLA Complex Shaklee. 


GLA Complex memgandungi minyak borage yang berkepekatan 6 kali ganda lebih pekat daripada Evening Primrose Oil atau EPO.


GLA mampu merawat masalah haid yang tidak teratur. Kesannya boleh dirasai dengan begitu cepat walaupun penggunaan belum habis satu botol.

Saya juga mengalami masalah haid yang tidak teratur atas sebab penggunaan pil perancang. Saya pernah tidak datang haid selama 2 bulan. Selepas 7 hari mengambil GLA Complex Shaklee, haid saya kembali datang dan teratur untuk bulan yang berikutnya.

Banyak lagi testimoni berkaitan GLA yang memang sangat membantu wanita dalam memulihkan kitaran haid yang tidak teratur.





Selain membantu dalam masalah haid tidak teratur, GLA banyak khasiat yang lain. 

GLA Complex Shaklee membantu dalam kesuburan wanita di mana GLA Complex Shaklee menyediakan lendiran faraj yang sihat. GLA Complex Shaklee juga membantu mengatasi masalah senggugut ketika haid. 

Yang paling suka ialah GLA Complex Shaklee mampu mencantikkan kulit, menghindari masalah jerawat dan juga menyihatkan kuku dan rambut.

Bagi wanita yang berusia emas, GLA Complex Shaklee boleh membantu masalah pre menopous seperti kemurungan dan juga panas badan.


Jangan biarkan masalah haid tidak teratur menggangu kesihatan dan juga emosi anda. Dapatkan GLA Complex Shaklee anda sekarang.

GLA Complex Shaklee hanya berharga RM91 untuk 90 kapsul. 

Sila klik icon di bawah untuk pembelian secara online.


Sila hubungi saya di 018-5776940 untuk pembelian serta pertanyaan lanjut.

COD Ipoh

No comments:

Post a Comment