Tips Wajah Cantik Tanpa Mekap

Bila usia semakin meningkat, kulit wjah mula didatangi dengan pelbagai masalah dan kerosakan. Jika and tidak mengambil langkawah awal menjaga kulit wajah, anda akn kelihatan tua dari usia dan ini pastinya membuat self-confident semakin menurun dan akhirnya jalan singkat yang diambil ialah dengan menggunakan mekap yang tebal bagi menyembunyikan cela di wajah.

Sampai bila anda mahu memakai mekap dan adakah anda akan memakai mekap 24 jam sehari? Jika di rumah pula bagaiman anda berhadapan dengan suami tersayang? Jika anda masih muda dan belum mengahdapi masalah kulit, jangan leka! Mulakan pengambilan supplement untuk kulit sihat dan cantik. Jika anda sudah berusia dan sudah ada masalah kulit wajah, jangan risau, Set Kulit Shaklee mampu membantu mengembalikan kembali keserian wajah anda. Anda bukan sahaja akn bebas masalah kulit, malah akan kelihatan lebih muda dari usia sebenar anda.

Zaman sekarang, kita mudah terdedah dengan masalah kulit akibat dari faktor pencemaran udara, pemakanan yang tidak seimbang dan  tekanan hidup. Tekanan boleh menimbulkan seribu satu penyakit termasuklah jerawat.

Di sini saya ingin syorkan Set Kulit Shaklee. Hasil dari pengambilan Set Kulit Shaklee, anda akan memperolehi kulit yang sihat, halus, cerah, gebu, bebas jerawat, bebas jeragat dan garis halus semakin berkurangan. Kesan parut jerawat juga parut lekuk juga boleh diperbaiki dengan pengambilan set ini secara konsisten.


Image result for set kulit shaklee
Set Kulit Bajet Shaklee yang terdiri daripada Vitamin E dan juga Vitamin C


Image result for set kulit shaklee
Set Kulit Shaklee yang terdiri daripada Vitamin C, B Complex dan juga Vitamin E


Image result for set kulit shaklee
Set Kulit Cantik Shaklee dengan Tambahan ESP


Image result for set kulit shaklee
Antara testimoni pengguna set kulit shaklee. gebus nya kulit beliau


Image result for set kulit shaklee
Bekas jerawat dan parut czer hilang


Image result for set kulit shaklee
Parut jerawat semakin hilang dan pori semakin mengecil dengan Vit E dan ESP

Senarai harga Set Kulit Shaklee : 
Sustained Release Vita-C RM 98.05
Vitamin E Complex RM 157.94
Vitamin B Complex RM 56.98
ESP RM 159.00


Jangan tunggu lama untuk anda mulakan rutin penjagaan kulit wajah dari dalam. Jangan sampai anda tua dari usia. Hubungi saya segera di 018-5776940 untuk berbincang mengenai Set yang sesuai untuk masalah kulit dengan bajet yang anda mahu.

Anda boleh mendapatkan Set Kulit dengan harga yang lebih rendah dengan menjadi ahli Shaklee.


Hubungi saya sekarang.



No comments:

Post a Comment