Rahsia Kulit Cantik Dan Anjal Tanpa Pembedahan

Image result for beautiful woman

Semua wanita pasti nak kelihatan cantik kan. Dan juga nak kekal awet muda. Kalau tumbuh kedutan segaris di bawah mata tu pun dah risau yang amat. Aku ni dah tua ke? Kenapa orang lain yang lagi tua dari aku takde kedut? Huhu. Saya pun selalu risau benda-benda macam ni.

Tak salah kalau nak cantik ye. Yang salah tu kalau guna kaedah yang membahayakan diri sendiri di kemudian hari. Kaedah yang membahaya tu yang macam mana? 

Ha sini saya nak cakap. Banyak sangat cara yang membahayakan diri kalau kita tak tahu. Antaranya ialah pembedahan kulit atau plastic surgery. Kesannya, lama kelamaan bentuk muka boleh berubah dan silap haribulan lagi hodoh wajah kita nanti. Ni anatara contoh pembedahan muka yang tidak berjaya.

Image result for fail plastic surgery korean
Siapa tak kenal beliau kan. Suara yang amat sedap. Lagu pun best2 semuanya.

So macam mana nak buat bagi cantik ni? Saya share satu tips ni ye. Kalau anda consume minuman ni, dari hujung rambut ke hujung kaki anda boleh mendapat menfaatnya. Dan yang penting selamat.

Sel kita juga perlukan makanan ye. Kalau tak cukup makan nanti sel tu tak dapat berkembang dengan baik dan terjadilah kedutan atau garis halus. Dan yang lagi tak best kalau sel ni tak cukup makan nanti mula la kulit badan melendut. Yang paling ketara ialah payudara yang melendut dan juga perut yang menggeleber. 

Image result for tummy
Orang yang kurus tak semestinya memiliki perut yang cantik ye. Terutamanya jika orang tu pernah menjadi gemuk suatu masa dahulu. Proses pengurangan berat badan akan membuat kulit badan menggeleber. Sama ada di bahagian perut, dahu atau bawah lengan.

Image result for protein
Apakah makanan sel kita? Makanan sel yang utama adalah PROTIN. Yes protin. Kita perlu mengambil dalam diet harian kita. Kekurangan protin menyebabkan sel tidak dapat berkembang baik. Di sinilah saya nak sarankan pengambilan minuman kaya protin iaitu ENERGISING SOY PROTIN iaitu ESP Shaklee.

Image result for esp shaklee
Selain menganjalkan kulit, ESP membantu memulihkan parut lama atau baru dengan kaedah pembaharuan sel kulit. Bagi yang ada parut ceaser melahirkan anak dahulu ataupun strech mark kesan regangan ketika hamil, anda pasti gembira dengan kesan selepas pengambilan ESP. Parut-parut akan semakin pudar.

Image result for clear face
ESP boleh mengurangkan dan menghilangkan jeragat di kulit wajah dan juga badan, merawat jerawat, menggebukan kulit dan mencerahkan kulit secara semulajadi. Ini barulah dikatakan cantik dan sihat. 

Image result for esp shaklee untuk kurus

ESP bertindak melepaskan tenaga secara perlahan-lahan. Macam mana tu? Jika anda ambil ESP pada waktu pagi, anda merasa kenyang dan bertenaga sehingga ke tengahari walaupun tidak mengambil makanan lain. So disini anda dapat berdiet kerana anda tidak lapar. Tak perlu beli pil pelangsing yang boleh merosakkan buah pinggang tu dah. kalau ambil di waktu sahur pun anda akan kekal bertenaga sehingga waktu berbuka. 

Image result for esp shaklee untuk kurus
Testimoni Kurus Dengan ESP

Image result for esp shaklee untuk ibu menyusu


Untuk ibu yang menyusu anak juga mendapat kebaikkan ESP kerana ESP membekalkan protin yang merupakan kandungan utama susu ibu. Susu badan akan menjadi lebih pekat kerana tinggi kandungan protin. Sebab itulah ESP termasuk dalam salah satu Milk Booster ibu menyusu. Wow!

Image result for esp shaklee untuk ibu menyusu
Siapa nak susu banyak macam ni anagkat tangan!

OK nak beli ESP? Jom whats app saya di 018-5776940. Bulan ni ada promo ESP tau. Harga asal RM159.00. Bulan promo ni tentulah lagi murah kan. 

Saya bukan sahaja menjual ESP. Saya akan bantu anda dari segi pengambilan, diet harian yang sesuai dan lain-lain tips kecantikan dan kesihatan.  Jom sama-sama sihat dengan Shaklee.

Image result for love shaklee

No comments:

Post a Comment