Cara Hilangkan Parut Lekuk Jerawat

Image result for vitamin c shaklee untuk parut lekuk

Sapa ada perut lekuk angkat tangan ! Haha.. Sebenarnya ramai yang ada parut lekuk ni. artis pun ramai yang ada parut lekuk ni jangan tak tahu. tapi dengan teknologi mekap yang canggih zaman ni ramai yang dapat sembunyi parut lekuk mereka. Tapi sampai bila nak bermekap? Kat rumah depan suami dan famili tu larat ke nak mekap juga. pasti semua nak kulit muka yang cantik, rata, bebas lekuk bukan?

Parut jerawat biasa senang dihilangkan dengan skin care dan juga rawatan tradisional seperti madu, lemon, timun dan sebagainya. Tapi parut lekuk ni agak susah nak dihilaangkan kerana ia melibatkan sel kulit yang besar dan dalam. So kaedah yang terbaik sekali adalah dengan merawat kulit dari dalam iaitu dengan pengambilan vitamin yang mampu memperbaharui sel kulit supaya sel-sel baru dan sihat dapat diwujudkan.

Cuba bayangkan sel yang baru tumbuh dari bawah kulit dan seterusnya membentuk lapisan kulit yang baru dan mampu meratakn kulit anda. Lekuk-lekuk lama kan hilang dek tumbuhan sel kulit yang baru. Macam mana nak kasi sel kulit baru ni tumbuh elok?

Jom lihat vitamin untuk pertumbuhan sel yang sihat.

VITAMIN C
Vitamin c berperanan memperbaiki sel kulit. Badan kita tidak boleh menghasilkan Vitamin C sendiri. Oleh itu kita harus mengambil sumber vitamin C dari luar. Dinasihatkan supaya anda mengambil supplement Vitamin C yang mempunyai kadar pelepasan perlahan mengikut jam. Ini kerana Vitamin C mudah rosak. Dan kadar pelepasan Vitamin C yang disarankan adalah sebanyak 100mg setiap satu jam. Vitamin C Shaklee sangat sesuai kerana ia mempunyai kandungan sebanyak 500mg dan dilepaskan sebanyak 100mg setiap satu jam.

Image result for vitamin c shaklee


Image result for vitamin c shaklee
Testimoni Vit C



VITAMIN E
Vitamin E sangat penting untuk membentuk pembentukan sel kulit baru yang sihat. Vitamin E merawat parut jerawat, merawat sel tisu yang rosak, melembapkan kulit dan mengurangkan bengkak pada kulit. Tak cukup dengan itu, Vitamin e dapat menjadikan kulit lembut, gebu dan boleh mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pad wajah. Jika anda ambil Vitamin E shaklee, ia bukan sahaja kaya dengan Vitamin E malah mengandungi extrak biji buah anggur .

Image result for vitamin e shaklee

Image result for vitamin c shaklee


PROTEIN
Protein merupakan makanan bagi sel. Tanpa protein yang mencukupi, proses merawat parut akn menjadi lambat. Protin boleh diperolehi dari sumber haiwan, tumbuhan dan juga kekacang. Minuman tinggi protein Shaklee, iaitu ESP diperbuat dari kacang soya orgaik tanpa bahan kimia. pengambilan ESp yang konsisten telah membuktikan penghasilan kulit wajah yang cantik, sihat dan bebas parut.

Image result for esp shaklee

Image result for esp shaklee untuk kulit

Image result for esp shaklee untuk kulit parut

Image result for esp shaklee untuk kulit


Jika anda ada masalah parut lekuk jerawat dan ingin mendapatkan set kulit shaklee sila hubungi saya dengan whats app di 018-5776940. Konsultansi dan cara pengambilan yang betul akan diajar kepada anda supaya anda mendapat kulit idaman anda.

Image result for love shaklee

No comments:

Post a Comment