Cara Merawat Buasir Tanpa Pembedahan Dengan Set Buasir Shaklee

Buasir atau hemorrhoid berlaku berlaku apabila salur darah vena dan dinding mukuso dalam kawasan anus membengkak. Terdapat 4 tahap buasir seperti di bawah.

Image result for buasir



Antara golongan yang berisiko mendapat buasir ialah :
  • wanita hamil terutama mereka yang mempunyai berat badan yang tinggi atau bayi yang besar
  • mereka yang melakukan perkerjaan mengangkat barang yang berat hampir setiap hari
  • golongan yang menggunakan tandas jenis mencangkung
  • pesakit yang kerap mengalami sembelit
  • golongan yang melakukan seks di lubang dubur
  • kurang mengambil makanan berserat

Mereka yang mengalami buasir akan mengalami simptom-simptom seperti berikut :
  • sakit di bahagian dubur selepas membuang air besar
  • sakit di bahagian dubur ketika duduk
  • keluar darah ketika membuang air besar
  • rasa daging membengkak di bahagian luar dubur

Antara rawatan untuk menyembuhkan buasir adalah :

SET BUASIR SHAKLEE


Ostematrix
Ostematrix membantu mengurangkan sembelit. Kandungan kalsium di dalam ostematrix membantu melembutkan najis dan pesakit tidak perlu menerean dengan kuat ketika buang air besar. Ostematrix juga melegakan kawasan sekitar dubur jika ada luka. ostematrix jug amemberi kesan menenangkan dan membantu anda mengurangkan tekanan sakit akibat buasir. Ostematrix berharga RM64.66 untuk 120 biji

Omega Guard
Omega Guard membantu mengecutkan otot di sekitar dubur yang membengkak dan ini juga mambantu mengurangkan kesakitan. Otot yang membengkak di dalam dan luar dubur memberi kesukaran untuk najis keluar. Dan ini boleh menyebabkan pendarahan apabila tekanan yang tinggi berlaku ketika anda buang air besar. Omega Guard berharga RM144.16 untuk 90 kapsul minyak ikan terbaik dunia.

Zinc 
Zinc membantu menyembuhkan luka di dalam dan luar bahagian dubur dengan cepat. Luka akibat buasir yang dibiarkan boleh menyebabkan jangkitan kuman. Dan ini memberi rasa yang lagi sakit dan juga boleh menyebabkan luka bertambah serius seperti berlaku nanah dan lain-lain jangkitan. Zinc berharga RM35.78 untuk 120 biji.


Testimoni Set Buasir Shaklee








Jangan biarkan diri anda mengalami kesakitan akibat buasir. Rawat segera dengan Set Buasir Shaklee. Selain mengubati buasir, set ini boleh membantu memberi kesihatan badan yang optimum secara keseluruhannya. 

Dengan ostematrix, anda dapat menggantikan pengambilan susu dalam diet harian anda. Sangat digalakkan siapa-siapa yang tak suka minum susu untuk mengambil ostmatrix ni. Ostematrix juga membantu menjaga kesihatan jantung dengan memastikan kadar denyutan yang seragam. Pesakit insomnia tau sukar tidur juga digalakkan mengambil ostematrix dimana mereka akan lebih mudah tidur pada waktu malam.

Omega Guard pula sangat bagus buat mereka yang ada tekanan darah tinggi dan juga kolesterol. Di samping itu omega guard membantu kecerdasan otak dan menjaga kesihatan paru-paru. Sesiapa yang mengalami asthma atau paru-paru berair boleh sembuh dengan pengambilan omega guard. Termasuk juga batuk yang berpanjangan dan juga kahak. Banyak lagi khasiat omega guard ni tau.

Zinc pula sangat bagus untuk otot sendi. Jika anda sering sakit lutut atau sendi, amat sesuai amalkan zinc. Zinc juga termasuk dalam set berpantang untuk ibu baru lepas bersalin sama ada normal ataupun pembedahan. Bagi kaum lelaki pulan, zinc membantu dalam kesihatan sperma anda iaitu memastikan sperma cergas dan meningkatkan bilangan sperma.


Sila hubungi saya, Lia di 018-5776940 (whats app atau call) untuk berbincang mengenai kesihatan diri anda dan supplemen yang sesuai untuk anda. Saya akan bantu anda dalam memilih supplement yang sesuai untuk tahap kesihatan anda. saya juga akan membantu anda dari segi pengambilan supplement dan lain-lain tips kesihatan.


Image result for love shaklee

Nak beli Shaklee dengan harga yang lebih murah ? Jom jadi ahli Shaklee dan dapatkan diskaun sehingga 35% dan bonus tunai setiap bulan.

Image result for love shaklee

No comments:

Post a Comment