Krim Ruam Yang Selamat Untuk Bayi

Kulit bayi yang baru lahir memang amat halus, lembut dan sensitif. Banyak faktor yang boleh menyebabkan ruam pada kulit bayi. Ruam ni pulak bukan sahaja di punggung bayi. Tetapi juga boleh terjadi lain-lain bahagian tubuh bayi termasuklah pipi, tengkuk dan bahagian pelipat badan. Peluh, susu dan juga air kencing antara penyebab ruam bayi.


Kalau di leher tu timbul merah-merah, selalunya di sebabkan peluh bayi. Tambah baby yang bambam tu. Senang sangat kulit melecet sebab peluh.

Kalau di bahagian pipi tu pula selalunya di sebabkan oleh susu. Susu yang meleleh di pipi bayi dan tidak dibersihkan boleh menyebabkan kulit bayi melecet.

Dan tempat paling femes terjadi ruam ialah di punggung serta celah kelangkang bayi. Ni kita panggil ruam lampin. Ibu kena kerap tukar lampin bayi dan sentiasa bersihkan kulit bayi setiap kali tukar lampin baru. Krim ruam jangan lupa sapu ye.

Ibu-ibu nak tak cari krim ruam yang paling selamat untuk bayi anda? Selamat macam mana ni? Ni selamat ni maksudnya kalau bayi termakan pun tak bahaya tau. Yeke? Hihi. Yurp betullll...

Herbal Blend krim serbaguna, bukan sahaja untuk ruam tau. malah untuk gigitan serangga, untuk kulit kering, kulit melecur, luka, bekas campak, tumit merekah, masalah jangkitan kulit seperti ringworm dan macam-macam lagi.

Namanya pun herbal blend, so bahan-bahannya semua dari herba dan semulajadi tanpa bahan kimia. Selamat dan Halal okey. Dari bayi hingga ke mak, apak, atok, nenek semua boleh guna.

Cara guna krim ni amatlah mudah.

  • Pastikan anda bersihkan dahulu bayi anda. mandikan la senang cakap. 
  • Kemudian lap kering kulit bayi dengan tuala bersih. 
  • Kemudian sapukan herbal blend dengan serata di kulit bayi yang terkena ruam or sapu ke seluruh kulit bayi untuk melembapkannya. 
  • Then siap!



Moh tengok testimoni krim selamat ni dulu.

Ruam di pipi anak sembuh. Untuk pembelian hubungi : Lia 018-5776940


Gatal badan hilang. Untuk pembelian hubungi : Lia 018-5776940

2 hari sapu herbal blend, tumit kaki dah tak pecah lagi. Untuk pembelian hubungi : Lia 018-5776940

Ruam peluh. Untuk pembelian hubungi : Lia 018-5776940


Harganya sangat-sangat murah iaitu RM29.15 (4oz). 

Untuk pembelian, sila hubungi saya melalui sms/call atau wassap di 018-5776940. penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia. COD di medan Gopeng, Ipoh

No comments:

Post a Comment