Selamat Tahun Baru 2016 | Promo Shaklee Januari 2016


Selamat tahun 2016. Sori terlambat wish!! Hihi

T8ba-tiba je dah masuk 2016 kan. Azam tahun 2015 dah tercapai belom? Saya tak ingt pun azam saya tahun lepas (or memang tak buat azam.langdung!).

Tahun 2016 ni pun tak ada azam jugak. Sebagai umat Islam saya sentiasa mendoakan untuk kebahgaiaan hidup dunia dan akhirat. Semoga kita semua menjada hambaNya yang berjaya serta kaya dunoa dan akhirat.

Saya tak sambut pun tahun baru ni sbnrnya. Saya tido je malam tu. Hihi. Yang penting hidup perlu diteruskan. Pandang ke belakang untuk mengambil iktibar supaya perjalanan di hadapan tidak lagi kita melakykan kesilapan.

Bulan Januari 2016 ni promo Vivix, Vitalea for kids dan juga Zinc.

Nak beli supolement diatas atau supplement lain? Hubungi Lia di 0185776940

No comments:

Post a Comment