Payudara Tegang Dan Anjal Dengan ESP Shaklee

Wanita yang pernah hamil dan menyusukan anak pasti akan mengalami masalah payudara kendur. 

Ketika hamil dan menyusukan bayi, payudara membesar atas faktor hormon dan juga ketika penghasilan susu badan. Terutamanya ketika pantang, susu badan yang dihasilkan adalah agak banyak dan ini menyumbang kepada faktor pembesaran payudara. Jika anda tidak mengambil langkah berjaga-jaga anda mungkin akan mengalami payudara kendur selepas bersalin dan sepanjang anda menyusukan bayi anda kelak.

 Jadi apa yang perlu anda buat sepanjang kehamilan bagi mengelakkan payudara kendur?

  • sapu losyen pelempap ke seluruh payudara supaya kulit menjadi elastik dan tidak kendur selepas anda bersalin
  • minum air kosong secukupnya supaya sel kulit cukup anjal untuk menampung pembesaran payudara
  • selalu mengurut payudara ( akan diajar jika anda membeli ESP dari saya)
  • mengambil makanan berprotin tinggi supaya sel-sel baru cepat tumbuh dan memastikan kulit sentiasa elastik
Oleh itu untuk mengelakkan payudara anda kendur, pastikan anda mengamalkan supplement ESP atau Energising Soy Protein Shaklee sepanjang waktu hamil dan juga menyusukan bayi.


ESP sangat kaya dengan protin dan mampu memperbaharui sel kulit lama. Sel kulit yang baru adalah lebih kuat jadi ia mampu menampung payudara yang sedang membesar. Kulit payudara akan tegang kerana tisu-tisu di sekeliling payudara sangat elastik. Kulit yang elastik sangat penting kerana ia akan memastikan payudara tidak akan kendur dan mampu menampung payudara yang berat ketika anda menyusukan bayi. Ibu yang menyusu sahaja yang tahu betapa berat payudara ketika susu penuh di payudara.

Jangan pandang ringan masalah payudara yang kendur terutama bagi ibu muda. Jika dari awal anda tidak menitikberatkan penjagaan payudara, kelak anda akan mengalami kesukaran untuk menegangkannya kembali. Payudara memainkan peranan yang tinggi dari segi keyakinan diri wanita dan juga untuk keharmonian rumahtangga. Payudara merupakan perkara yang paling penting bagi lelaki iaitu suami anda. Jadi pastikan anda menjaga aset anda. Minum ESP untuk dapatkan payudara yang tegang dan anjal.




ESP bukan sahaja membantu untuk payudara tegang dan anjal, malah ESP juga boleh mencerahkan warna puting payudara dan juga menghilangkan jeragat serta kesan regangan kulit atau strechmark.


Bagi ibu menyusu, ESP memang terkenal dengan kehebatannya membantu membanyakkan dan memekatkan susu badan.



Jom beli ESP anda dengan saya. Anda akan mendapat konsultansi yang sangat menarik dari saya khas untuk pelanggan saya sahaja. Ramai yang puji saya dalam memberi konsultansi tau!

Untuk pembelian ESP secara online sila klik ikon di bawah.



Untuk mendapatkan konsultansi percuma dan juga pembelian ESP dengan saya sila hubungi saya di        018-5776940 (whats app).

COD sekitar Ipoh.

No comments:

Post a Comment