Kenapa Ramai Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee

Semua orang suka nak beli dengan harga murah. Untuk produk Shaklee, pelanggan boleh membeli dengan harga murah iaitu harga ahli. Caranya dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee.


Yuran yang dikenakan hanya RM65 tak termasuk gst. Bayaran ini adalah untuk seumur hidup. Anda boleh mendapat harga yang rendah dari harga runcit iaitu penjimatan sehingga 35% bergantung pada jenis produk.


Selain mendapat harga yang rendah, anda juga boleh menikmati bonus tunai setiap bulan melalui pengumpulan uv.
Setiap pembelian produk Shaklee anda akan mendapat uv. Uv ini pada hujung setiap bulan akan dikira dan ditukarkan kepada tunai. Bonus akan terus dikredit ke akaun anda pada setiap 15hb setiap bulan tanpa perlu mengisi sebarang borang.

Anda juga akan menikmati kelas bimbingan nutrisi secara percuma daripada pihak Shaklee dan juga daripada upline anda. Kelas yang diadakan adalah di seluruh negara. Anda akan diajar mengenai nutrisi, cara penjagaan kesihatan dan bagaimana mengawal sesuatu jenis penyakit.

Anda juga akan dijemput untuk menghadiri jamuan percuma di hotel terkemuka bagi setiap perayaan seperti jamuan Hari Raya dan juga Tahun Baru Cina. Jika di Ipoh, selalunya majlis jamuan akan diadakan di Hotel Kinta Riverfront.

Tidak cukup dengan itu, bagi mereka yang layak juga akan ditawarkan pakej melancong atau umrah secara percuma.
Bukan sahaja untuk diri sendiri malahan untuk pasangan sekali. Tambang, penginapan, makan dan juga duit poket akan diberi oleh pihak Shaklee.


Shaklee juga ada insentif car program iaitu pemberian tunai untuk pembelian kereta.


Jadi di sini dapat disimpulkan iaitu jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee anda akan mendapat manfaat berikut :
  • harga murah
  • bonus tunai
  • kelas ilmu percuma
  • makan percuma
  • melancong secara percuma
  • pelbagai insentif lain


Jadi apa tunggu lagi. Mulakan penjimatan anda dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee. Dan mulakan menambah pendapatan anda dengan plan perniagaan Shaklee. 


Ingin bertanya dengan lebih lanjut dan ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee? Hubungi saya segera di 018-5776940.📞

No comments:

Post a Comment