Cara Merawat Darah Tinggi | Set Darah Tinggi Shaklee

Tekanan darah tinggi adalah keadaan yang biasa di mana keupayaan darah terhadap dinding arteri anda adalah cukup tinggi dan lama kelamaan ia boleh menyebabkan masalah kesihatan seperti penyakit jantung .


Tekanan darah ditentukan oleh jumlah darah yang dipam oleh jantung anda dan jumlah rintangan kepada aliran darah dalam arteri anda. Semakin banyak darah yang dipam oleh jantung anda, dan semakin sempit arteri anda, maka lebih tinggi tekanan darah anda .

Anda boleh mempunyai tekanan darah tinggi (hipertensi) selama bertahun-tahun tanpa apa-apa gejala. Walaupun tanpa gejala, kerosakan pada saluran darah dan jantung anda berterusan dan boleh dikesan. Tekanan darah tinggi yang tidak dikawal akan meningkatkan risiko masalah kesihatan yang serius, termasuk serangan jantung dan strok .

Tekanan darah tinggi biasanya berlaku selama bertahun-tahun, dan ia memberi kesan kepada hampir semua orang akhirnya. Kita bernasib baik kerana tekanan darah tinggi boleh dikesan dengan mudah dengan iaitu menggunakan alat bacaan darah tinggi.

Set Darah Tinggi Shaklee


Omega Guard Shaklee

Omega Guard telah diuji keberkesanannya menurunkan tekanan darah. Omega Guard bertindak melancarkan perjalanan darah dan membuang kolesterol. Kolesterol yang tidak dikawal menjadi punca kepada pelbagai penyakit ternasuk darah tinggi, kencing manis dan juga penyakit jantung.

Garlic


Garlic membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan juga paras kolesteril yang normal. Ia menggalakan kesihatan kardiovaskular, menurunkan paras kolesterol LDL, trigliserida dan juga kelikatan darah.

CoQ Health Plus

Suatu kajian di Amerika Syarikat menunjukkan CoQ10 mampu menurunkan tekanan darah.

~♡~

Anda boleh mencuba Set Darah Tinggi Shaklee ini sebagai ikhtiar untuk mengubati pentakit anda. Ramai telah berjaya merawat pebyakit darah tinggi mereka dengan set ini dan tidak lagi bergantung dengan ubat hospital.

Pastikan juga anda mengamalkan gaya hidup yang sihat dan menjaga pemakanan anda.

Sila hubungi saya di 018-5776940 untuk pembelian serta pertanyaan lanjut. COD sekitar Ipoh.

No comments:

Post a Comment