Vitamin C Terbaik



Anda sedang mencari Vitamin C? Tahukah anda Vitamin C yang beraada di pasaran mempunyai kualiti dan fungsi yang berbeza. Bagaimana nak mencari Vitamin C yang terbaik? Mari saya ajar anda cara memilih Vitamin C yang terbaik.

Jom baca beberapa fakta mengenai Vitamin C

💛 Vitamin C tidak boleh di bina oleh tubuh badan manusia
💛 Vitamin C bersifat mudah rosak jika berada lama dalam tubuh
💛 Vitamin C yang telah rosak tidak dapat lagi digunakan dalam tubuh
💛 Vitamin C melarut dalam air. Jika diambil dalam kuantiti banyak ia akan terlarut keluar melalui air kencing
💛 Vitamin C mempunyai pelbagai fungsi dan khasiat


Sustaine Release Vita C Plus 500mg Shaklee
Image result for vitamin c shaklee
Vitamin C Shaklee merupakan Vitamin C yang terbaik kerana ia merupakan sustained release Vitamin C. Vitamin C Shaklee mempunyai kadar pelepasan perlahan iaitu ia akan melepaskan sebanyak 100mg Vitamin C setiap 1 jam.

Jumlah Vitamin C di dalam 1 tablet pula hanya 500mg. Sepertimana yang kita tahu, Vitamin C cepat rosak, oleh itu 500mg vitamin c sangat sesuai bagi mengelakkan vitamin c rosak di dalam badan. Ini bermakna badan anda dapt menyerap vitamin c secara optimum tanpa pembaziran.

1 tablet Vitamin C Shaklee bersamaan 7.5 biji oren. Bayangakan anda makan sebanyak 7.5 biji oren setiap hari. Bukan semua orang mampu nak makan sebanyak itu ye. Harga sebiji oren sekarang pun berharga lebih dari RM1.

Image result for VITAMIN C SHAKLEE


Vitamin C Shaklee diperbuat dari sumber semulajadi, bukan dari bahan tiruan atau sintetik. Vitamin C Shaklee diekstrak daripada jagung dan ianya tidak akan menyebabkan pedih perut. 

Ia juga ditambah dengan 120mg Citrus Bioflavonoids Complex yang merupakan bestfriend Vitamin C. Gabungan dua-dua ni akan meningkatkan fungsi dan keberkesanan Vitamin C. So sebelum beli Vitamin C di pasaran, check dulu tau.

Harganya sangat murah iaitu RM92.50 untuk 180 biji. So lebih kurang RM0.51 sen bagi setiap biji Vitamin C Shaklee. Murah gila tau berbanding dengan 1001 khasiatnya,


Fungsi vitamin C Shaklee.

Terlampau banyak sangat fungsi vitamin C. Saya akan terangkan mana yang paling feems sekali la ye.



Image result for vitamin c shaklee
Tak perlu lagi beli kolagen yang mahal-mahal. Ambil je Vita C Shaklee sehari sebiji, anda akan dapat membina kolagen kulit anda sendiri.

Image result for vitamin c shaklee
Menghalang dan mencerahkan jeragat


Image result for vitamin c shaklee
Merawat demam


Image result for fungsi vitamin c shaklee
Untuk masalah bengkak gusi

Image result for fungsi vitamin c shaklee
Untuk ibu hamil

Image result for fungsi vitamin c shaklee
Untuk masalah alergik, demam, resdung dan bersin

Image result for fungsi vitamin c shaklee
Bantu dalam penyembuhan luka termasuk luka lepas bersalin

Image result for VITAMIN C SHAKLEE
Testimoni Vita C menyembuhkan selsema


Vitamin C Shaklee amat berbaloi untuk dimiliki oleh semua. Kandungan semulajadinya memberi jaminan tiada kesan buruk sama ada jangka pendek atau jangka panjang. Banyak testimoni telah membuktikan keberkesanan Vit C Shaklee dalam merawat pelbagai masalah kesihatan.

Anda boleh hubungi saya di 018-5776940 untuk pembelian Vitamin C Shaklee anda. Saya akan memberi konsultansi tentang cara pengambilan yang betul berdasarkan masalah kesihataan anda. InsyaAllah anda dapat mengecapi tahap kesihatan yang optimum. Bagi yang mempunyai masalah kesihatan, InsyaAllah Vit C Shaklee jalan penyelesaian buat masalah anda.


No comments:

Post a Comment