Cara Merawat Jerawat Batu


Jerawat kronik macam ni disebabkan oleh bakteria. Selain rawatan melalui pencuci muka dan krim, jerawat macam ni perlu dirawat melalui penjagaan dalaman kulit.
Ambil supplement yang boleh basmi bakteria dan kuatkan sel kulit. Baru jerawat boleh hilang dan tak muncul kembali.

Antara supplement yang boleh diambil bagi merawat jerawat ni ialah ESP Shaklee, Vitamin C Shaklee dan juga GLA Shaklee.

ESP SHAKLEE
ESP Shaklee memperbaharui sel kulit. Sel kulit yang diperbaharui dengan bantuan ESP pula ialah sel yang sihat kerana sel yang mendapat cukup protin akna membentuk menjadi sel yang kuat dan bebas kerosakan. Bukan sahaja kulit muka ye, sel kulit di seluruh tubuh akan diperbaharui menjadi sel yang sihat dan kuat. So mana-mana bahagian yang ada parut tu pun akan pulih dan parut akan hilang.

VITAMIN C SHAKLEE

Vitamin C memang terkenal untuk merawat jerawat. Apa yang istimewanya Vitamin C Shaklee ni ialah sebiji Vita-C bersamaan kandungan vitamin c di dalam 7 biji oren. Dan vitamin c shaklee bebas bahan kimia serta tidak akan menyebabkan perut pedih.

Vitamin C Shaklee akan merawat jerawat dengan cara menghapuskan kuman atau bakteria yang menyebabkan jangkitan di dalam kulit. Vitamin C Shaklee juga akan membentuk sel kulit yang kuat dan tidak mudah dijangkiti bakteria. Pori kulit juga akan menjadi halus dan ini secara tak langsung mengelakkan bakteria dan kotoran memasuki kulit dan menimbulkan jerawat. Jerawat akan cepat kecut dengan pengambilan Vitamin C Shaklee. Bukan sahaja jerawat kecut, tetapi kulit juga bebas parut dan tidak mudah mendapat jerawat lagi.


GLA SHAKLEE
Image result for gla jerawat
Gla merupakan supplement untuk membetulkan kitaran hormon wanita. Jerawat boleh timbul akibat gangguan hormon. GLA juga mengandungi Vitamin E yang berkesan mengecutkan jerawat, mencatikkan kulit dan mengurangi kedutan serta garis halus.



Testimoni Set Jerawat Shaklee

Nak kulit muka bebas jerawat wasap lia di 018-5776940.



No comments:

Post a Comment