Tips Kurus Badan Dengan Lecithin Dan Alfalfa Shaklee

Image result for alfalfa shaklee untuk kurus

Okey tips kali ni melibatkan Set Kurus Basic Shaklee iaiatu Lecithin dan Alfalfa. Siapa yang ada masalah bera badan yang tak keterlaluan atau masalah perut buncit boleh ambil Set Kurus ni.


Image result for set kurus lecithin dan alfalfa


Lecithin Shaklee merupakan agen untuk merungkai lemak ke titisan kecil atau dikenali sebagai pengemulsi. 

Image result for lecithin shaklee
Seperti yang kita tahu, bukan senang nak pecahkan lemak. Lemak akan berkumpul sesama sendiri dan melekat di dalam perut, usus atau saluran darah. Pengambilan ais selepas makan memburukkan lagi keadaan kerana lemak akan menjadi lebih tebal. Sebab tu la antara salah satu petua elak perut buncit, kita dilarang mengambil ais sejuk. Sebaik-baiknya minum air suam atau kosong sahaja.

So disini, jika anda mengambil Lecithin Shaklee, lecihtin akan memecahkan lemak dan minyak ke titisan kecil. Boleh dikatakan lemak akan terurai. Saiz lemak yang kecil akan lebih mudah disingkirkan keluar dari badan.

Image result for lecithin shaklee



Dan seterusnya, ambil Alflafa Shaklee. 

Image result for alfalfa shaklee untuk kurus
Alfalfa bertindak seperti span yang menarik lemak-lemak yang telah dipecahkan tadi seterusnya akan angkut lemak ni keluar dari badan melalui proses pembuangan air besar. Di sini anda harus mengambil air yang banyak keana untuk memudahkan proses pengangkutan lemak keluar badan. 

Image result for alfalfa shaklee
Bukan sahaja lemak ye, malah Alfalfa kaan menarik segala toksid-toksid keluar dari badan. Jika anda seorang yang ada penyakit resdung, ada masalah jerawat, keputihan atau elergik, alflafa boleh membantu dalam memulihkan masalah anda kerana tokisd penyebab penyakit tersebut akan di bawa keluar oleh Alfalfa.

Image result for alfalfa shaklee untuk kurus
Ikut cara pengambilan Lecithin dan Alfalfa dengan betul, elakkan ais batu dan minum air suam dengan banyak, InsyaAllah ada akan nampak hasil berat yang semakin menurun dan perut juga akn beransur kurang buncit. yang buncit tu sebab lemak yang melekat di usus perut. So cepat-cepat buang lemak perut tu dengan Lecithin dan Alfalfla Shaklee.


Bulan ini bulan bertuah untuk yang nak kurus kerana Shaklee buat promosi pembeli 3 botol PERCUMA 1 botol untuk setiap Lecithin dan Alfalfa. So apa lagi. Wassap saya Lia di 018-5776940

No comments:

Post a Comment