Cara Merawat Asma Dan Cara Menguatkan Sistem Imun Anak


Rata-rata anak zaman sekarang sangat mudah mendapat penyakit seperti demam, selsema dan batuk. Rangkaian penyakit ini seterusnya boleh membawa kepada penyakit asthma atau lelah. Yang sememangnya berpunca daripada antibodi badan yang lemah dan kandungan kahak yang tebal di paru-paru.

Asma menyebabkan kanak-kanak sukar bernafas. Langkah terakhir yang terpaksa diambil jika asthma anak yang telah kronik sudah semestinya nebuliser. Nebuliser ialah sejenis alat yang menukar cecair ubat kahak kepada bentuk wap. Seterusnya wap tersebut perlu disedut oleh anak supaya terus masuk ke dalam paru-paru untuk mencairkan kahak

Nebuliser di lakukan di klinik atau hospital. Jika anak diserang asma ketika lewat malam, anda bayangkan la anda perlu memandu ke hospital dalam keadaan tergesa-gesa untuk mendapatkan rawatan ini. Sampai bilakah anda perlu berkeadaan begini. Tidak mahukah anda mahu mencari rawatan bagi menyembuhkan asma anak?

Di sini saya ingin perkenalkan minuman kesihatan untuk kanak-kanak. Berperisa vanilla dan hanya perlu bancuh, tak perlu telan ye. Hanya dalam satu bancuhan mealshake anak anda mendapat nutrisi yang lengkap dengan vitamin, mineral dan 9 asid amino.


Kenapa perlu beri Mealshake?
Sedarkah anda tentang corak pemakanan anak? Kebanyakan kanak-kanak mempunyai pola makan yang tidak seimbang. Ada yang tidak suka mahan sayur, ada yang tidak suka makkn ayam, ada yang tidak suka makan nasi dan sebagainya. Ditambah pula dengan makanan berproses, makanan segera dan jajan yang menjadi kegemaran mereka.

Susah nak halang mereka dari mengambil makanan-makanan ini kerana terlampau banyak dijual dan diiklan di televisyen. Kalau boleh kurangkan pengambilan jajan dan gantikan dengan snek yang lebih sihat seperti buah-buahan atau homemade cookies.

Anda juga boleh memberi anak anda minyak ikan Omega Guard Shaklee. Omega Guard boleh mencairkan kahak anak dan menguatkan sistem paru-paru anak. 


Omega Guard memang terbukti mampu menyembuhkan asma kanak-kanak dan dewasa. Pwnyakit batuk berlarutan dan paru-paru yang dihidapi ibu saya juga sembuh selepas konsisten mengambil Omega Guard.

Omega Guard juga membantu mencerdaskan otak anak. Omega Guard oleh buat anak cerdik tau. 

Beri anak anda dua supplement ini sebagai ikhtiar untuk merawat asma anak. Bukan sekadar melegakan asma ye, tetapi Mealshake dan Omega Guard boleh menguatkan sistem imun anak supaya bebas asma selamanya dan tidak mudah mendapat penyakit lain. Kalau kena hujan atau berpanas pun insyaAllah tak mudah dapat demam.



Hubungi saya Lia di 018-5776940 untuk pembelian Set Kanak-kanak dan seterusnya anda akan mendapat konsultansi berterusan dari saya. Saya merupakan pengedar Shaklee sejak 2012 dan insyAllah saya boleh membantu anda menambahbaik tahap kesihatan diri anda dan keluarga tanpa ubat-ubatan.

Hubungi saya segera 
👇👇👇
Lia 018-5776940

No comments:

Post a Comment