Rambut Gugur lepas Bersalin


Semua ibu lepas bersalin pasti akan dapat masalah ni. Ada yang sampai tinggal sepaaruh rambut dan dah makin nampak kulit kepala. Yang paling rimas ialah bila lantai rumah penuh dengan rambut. Bila sapu lantai boleh nampak jumlah rambut gugur yang sangat banyak. Kalau masak pun risau jika rambut terbang masuk dalam kuali. Ha parah tu.


Tu belum lagi rambut yang melekat kat sikat. Boleh di gulung-gulung di gumpal-gumpal rambut yang melekat kt sikat tu. Tak kurang juga saluran bilik air tersumbat sebab rambut dah tutup penutup lubang saluran air. Bencinya. Sapa ada masalah ni angkat tangan!

Saya dah tiga kali bersalin. Dan tiap kali lepas pantang ni la masalah yang timbul. Tapi saya ada penyelesaiannya. Tak payah tukar syampu, tak payah pegi jumpa doktor. Haaa nak tau ke apa ubat tu? Murah je tau.

Ni haa!



Nak percaya tau taknak, Zinc ni makan seminggu je pun dah boleh nampak kesannya. Rambut kat lantai tu makin kurang. Bila sikat (sikat kuat-kuat pun xpe) rambut yang melekat kt sikat tu dah kurang sangat-sangat. Best betul!




Yang lagi best ialah harga Zinc Shaklee ni amatlah murah. tahan 4 bulan pulak tu. Boleh kongsi-kngsi dengan suami, mak, apak, sedara mara dan jiran tetangga. Harga Zinc Shaklee ni hanya RM35.78 je ok!

Nak beli? Hubungi saya cepat-cepat. Lia, 018-5776940. Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Poslaju. COD di Medan Gopeng, Ipoh

No comments:

Post a Comment