Khasiat Mealshake Untuk Anak



Mesti ibu-ibu dah biasa dengar tentang Mealshake kan. Mealshake ni memang sesuai dijadikan supplement untuk anak sebab rasanya yang sedap seakan rasa aiskrim vanilla. Mealshake juga diambil dalam bentuk cecair iaitu dengan cara dibancuh. So anak tak perlu telan. Mudah bukan?


Di bawah ni antara kebaikan atau khasiat Mealshake.

Image result for mealshake shaklee
  1. Untuk tumbesaran anak. Mealshake membekalkan vitamin dan zat yang diperlukan untuk tumbesaran yang seimbang. Walaupun anak anda seorang yang cerewet bab makanan, Mealshake akan memastikan anak anda tidak kurang zat yang diperlukan oleh tubuh mereka.
  2. Mealshake membantu perkembangan minda anak yang sihat. Khasiat yang mencukupi akan memastikan minda anak berkembang elok dan sentiasa cerdas
  3. Mealshake meningkatkan selera makan anak. Jika tubuh anak anda cukup semua zat yang diperlukan, mereka tidak akan ada masalah kurang selera makan. Kanak-kanak yang kurang selera adalah disebabkan kekurangan zat dalam tubuh mereka dan perkara ini akan mendorong anak untuk makan jajan atau makan yang tidak berkhasiat.
  4.  Anak yang menghidapi penyakit asthma boleh dilihat peningkatan tahap kesihatan mereka setelah mengambil mealshake. Anak anda tidak mudah lagi semput atau penat dada.
  5. Mealshake kaya dengan serat justeru itu akan membantu melancarkan proses pembuangan najis anak. Ini sekaligus membantu anak yang mengalami sembelit.
  6. Mealshake juga bagus untuk anak yang menghadapi ekzema.
  7. Sangat sesuai untuk kanak-kanak yang menghidapi diabetes tahap 1

Image result for mealshake shaklee untuk kanak-kanak


Image result for mealshake shaklee


Image result for mealshake shaklee

Ok, adakah senarai di atas ada yang dialami oleh anak anda? Jom beri anak anda Mealshake untuk kesihatan mereka yang optimum. Kurangkan lawatan anda ke klinik atau hospital dengan mengamalkan mealshake dalam kehidupan harian anak anda.

Mealshake berharga RM120.58. Boleh diambil seisi keluarga juga tidak kira tua atau muda.

Image result for mealshake shaklee


Hubungi saya, pengedar Shaklee anda di 018-5776940. Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui poslaju. Bagi orang Ipoh boleh COD di Medn Gopeng.

No comments:

Post a Comment