Krim Ruam Paling Selamat Untuk Bayi



Bayi memang tak dapat dipisahkan dengan masalah ruam. Bayi yang kurang sensitif pun pasti akan dapat ruam sekali dua di badan atau muka. Bagi bayi yang berkulit sensitif jangan cakap la, jenuh macam-macam di sapu dek mama untuk pulih dan elakkan ruam. baik dari krim klinik, minyak zaitun, vaselin dan ada juga yang sapukan tepung ubi di kulit bayi konon untuk elakkan ruam.

Sekarang mommies tak payah susah hati dah. Dengan herbal blend shaklee ni, ruam anak pasti boleh sembuh dan boleh dielakkan. Dan krim ni memang semulajadi dan bebas bahan kimia. Kalau termasuk sikit kt mulut bayi pun tak perlu risau. Yela bayi ni mana mau duduk diam tangan tu kan.

Herbal Blend banyak lagi kegunaannya selain dari ruam bayi.




  • Merawat Ekzema -  saya memang ada ekzema, so herbal blend penyelamat saya ketika saya mendapat ekzema akibat salah makan atau penggunaan sabun yang mengandungi bahan kimia. Lepas sapu herbal blend, kulit akan hilang rasa gatal dan kulit akan jadi lembut. Kalau ekzema selalunya kulit akan kering dan bersisik dan mudah mendapat luka. So sapu je herbal blend pasti rasa lega kulit tu nanti.


  • Merawat gigitan serangga - kesan gatal akibat gigitan serangga boleh hilang dengan menyapu herbal blend. Selain dari tu, nyamuk pun tak nak dekat kalau bau herbal blend ni

  • Melembut dan merawat tumit kaki pecah - ni yang paling saya suka sebab boleh nampak kesannya cepat sangat. Dalam seari dua dah boleh nampak tumit kaki yang pecah kembali lembut. Krim ni tak berminyak so kalau sapu pada tumit takde la susah nak jalan.

  • Luka atau lecur kulit - kalau tangan anak atau saya terkena lecur saya cepat-cepat sapukan helbal blend ni. rasa sejuk-sejuk tangan tu dan tidak akan ada kesan lecur

  • Puting payudara melecet - yang ni asti ramai mommies risau nak sapu sebarangan krim. Sebab nanti bayi menyusu so bahaya kalau sapu krim yang ada bahan kimia. Tapi dengan herbal blend ni xyh risau sebab ianya semulajadi

  • Losyen pelembap - boleh menjadi pengganti losyen pelembap biase. yang penting tidak berminyak

  • Menghilangkan gatal dan parut akibat demam campak - ramai yang takut kalau dapat demam campak waktu dah besar ni kan. Mesti parut susah nak hilang. Nah dengan herbal blend, parut demam campak boleh hilang tak payah tunggu lama.
>>>Khasiat Vitamin C Shaklee. Klik sini<<<

Saya sendiri pun memang akan sentiasa pastikan Herbal Blend ada di rumah. kalau jari terluka ketika di dapur pun saya sapukan herbal blend. Lega rasa luka tu bila di sapu krim ni.

Harga Herbal Blend hanya RM29.15 (4 oz)

Sila hubungi saya Norlia Omar di 018-5776940 untuk mendapatkan krim multi purpose semulajadi anda.



No comments:

Post a Comment