Cara Menghilangkan Parut Jerawat Sehingga Kulit Cantik


Jerawat merupakan masalah utama kulit wajah. Macam-macam cara yang ada untuk kita kecutkan jerawat. Anda boleh lihat entry saya sebelum ini untuk mengetahui salah satu cara merawat jerawat di wajah.

Namun selepas jerawat kecut, timbul pula masalah lain. Masalah apa tu? Tentulah masalah parut jerawat.

Parut jerawat juga boleh menghodohkan wajah kita. Macama mana nak buang parut jerawat ni? Perlu ke pakai mekap tebal setiap hari untuk tutup parut jerawat?


Pertama kali kita kena tahu bahawa kulit kita terdiri daripada sel. Untuk merawat parut, tentulah dengan cara memperbaharui sel kulit baru. Macam mana pula nak perbaharui sel kulit?

Makanan utama sel ialah protin. Jadi untuk memperbaharui sel, anda haruslah beri sel makanan yamg sepatutnya iaitu protin. Pastikan anda mengambil protin yang secukupnya untuk memastkan sel anda mendapat makanan yang secukupnya untuk membolehkan pembaharuan sel berlaku dengan jayanya.

Untuk bekalan protin yang paling selamat dan terjamin anda boleh mengamalkan Energising Soy Protin.


ESP minuman soya yang tinggi dengan protin. Rendah lemah dan yang penting diperbuat soya yang ditanam secara semulajadi tanpa baja tiruan atau baja kimia. Ini yang dikatakan soya non GMO.

Untuk mendapatkan ESP Shaklee untuk merawat masalah parut jerawat anda, sila hubungi saya Lia di 018-5776940.

Anda akan diberi konsultansi mengenai cara pengambilan dan penjagaan wajah tanpa bahan kimia.

No comments:

Post a Comment