Hentikan Nebuliser Kepada Anak Anda

Image result for nebulizer for kids

Apa itu nebuliser?

Nebuliser adalah sebuah alat untuk menukarkan ubat yang berbentuk cecair kepada bentuk wap. Nebuliser digunakan ketika kanak-kanak tau orang dewasa diserang asthma yang agak berat yang memerlukan penggunaan ubat yang segera. Nebuliser lebih cepat berkesan kerana ubat kahak yang berbentuk wap ini terus dimasukkan ke dalam hidung dan tekak dan seterusnya ke paru-paru untuk mencairkan kahak.

Jika anda anda diberi nebuliser ini bermakna tahap asthma anak anda ditahap kritikal juga. Adakah anda mahu anak anda bergantung pada nebuliser sepanjang hidupnya? Ibu bapa yang bijak akan mencari jalan untuk menyembuhkan penyakit anak sepenuhnya dan bukan merawat sakit anak ketika sakit sahaja.

Image result for asthma kids


Anda boleh mengamalkan pemberian Omega Guard Shaklee kepada anak untuk untuk membebaskan anak anda dari penggantungan kepada penggunaan nebuliser. Anda tidak perlu lagi berkejar ke hospital untuk menyelamatkan anak anda dari serangan asthma. Jom lihat testimoni di bawah.










Omega Guard boleh diambil seawal umur 1 tahun dan jangan terkejut dengan perubahan anak anda selepas mengamalkan Omega Guard Shaklee.





Lain-lain khasiat Omega Guard sila klik di SINI 

Sempena bulan promo Omega Guard pada Oktober 2016 ini elok sangat kalau anda beli Omega Guard untuk kesihatan anak anda terutamanya yang memang disahkan menghidap asthma dan sering melakukan nebuliser. 

Hubungi saya Lia di 018-5776940 untuk mendapatkan konsultansi cara pengambilan Omega Guard serta untuk berbincang bajet anda seterusnya dapat membeli Omega Guard dengan harg yang lebih rendah.


No comments:

Post a Comment