Vivix Bagus Untuk Bersihkan Rahim Dari Darah Haid Dan Nifas

Wanita memang sinonim dengan masalah dalam rahim. Baik yang belum berkahwin atau sudah berkahwin dan pernah melahirkan anak. Rahim amat penting buat wanita. Di situlah tempat untuk pembesaran janin.



Namun pada masa kini amat banyak penyakit yang boleh dijangkiti oleh rahim. Antara punca utama penyakit dalam rahim adalah berpunca dari darah haid yang tidak keluar habis sehingga boleh menyebabkan rahim penuh dengan darah kotor. Darah yang kotor ini sudah semestinya mengandungi bakteria serta kuman.

Vivix bukan sahaja untuk merawat penyakit sedia ada. Vivix juga membantu mengelakkan penyakit daripada ada. Mencegah lebih baik dari merawat bukan.

Bagi mereka yang mempunyai masalah darah haid atau nifas tidak keluar habis, anda boleh ikhtiar dengan mengamalkan Vivix. Insyaallah rahim anda bersih daripada darah kotor yang tidak habis keluar.

Darah nifas yang tidak keluar habis boleh menyebabkan rengat di dalam rahim. Rengat ni sakitnya sama macam sakit bersalin tau. Takkan anda nak rasa sakit bersalin lagi lepas melahirkan baby. Mohon dijauhkan untuk kita semua.

Darah kotor yang tidak habis keluar boleh mmeberi kesan jangka pendek seperti sakit kepala, jerawat dan juga perut yang buncit. manakaal kesan jangka panjangnya ialah cyst, fibroid, kanser rahim dan juga kesukaran untuk hamil.

Di bawah terdapat testimoni untuk pengguna Vivix yang mengalami masalah darah nifas tak habis keluar.












Harga Vivix ialah RM503.50 sebotol. Bulan Februari 2016 terdapat promotion Vivix. So cepat-cepat hubungi saya di 018-5776940 untuk pembelian Vivix anda dengan harga promo dari saya.

COD di Medan Gopeng Ipoh. Penghantaran melalui poslaju ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment