Senaman Untuk Kempiskan Perut



Disebabkan saya ni memang ada masalah perut buncit so banyak la senaman yang saya cuba belajar dan saya buat semata-mata untuk mendapatkan perut yang kempis dan anjal. Yang penting anjal tau. Sebab kalau tak anjal tu yang nampak macam spare tayar.



Sebelum kita tengok gambar senaman untuk perut kempis saya nak share supplement yang saya ambil untuk elakkan perut buncit. Supplement ni yang paling basic iaitu paling bajet sebab tak mahal. Saya ambil Lecithin dan Alfalfa. Haa mesti anda semua selalu dengar kan.



Secara ringkasnya Lecithin berfungsi untuk memecahkan minyak dan lemak dalam perut anda. Semua tahu yang lemak atau minyak ni susah nak dipecahkecilkan bukan? Air panas pun tak dapat pecahkan minyak ni. So di sini lah Lecithin berfungsi untuk tolong kita pecah-pecahkan lemak dan minyak tu bagi jadi titisan yang halus-halus gitu.


Kemudian macam mana lemak ni nak keluar? So disini la pula datang Alfalfa yang berfungsi ibarat span yang menyerap minyak dan lemak ni. Then Alfalfa ni terus menarik lemak ni masuk ke dalam usus untuk dikumuhkan semasa anda pergi ke toilet nanti.


Wow.. percaya ke x?


Bagus tak? Senang kan. So Lecithin dan Alflafa ni amat bagus untuk kita mengawal masalah berat badan serta masalah perut buncit. Buncit itu tak comel tau. Kempis itu awesome!

Anda nak beli Lecithin dan Alfalfa? Hubungi saya Lia di 018-5776940. Harga Lecithin hanya RM55.60 manakala Alfalfa hanya RM51.

Jom tengok senaman untuk perut buncit supaya kembali kempis. Kena buat hari-hari tau. Semoga berjaya!











No comments:

Post a Comment