Vivix Merangsang Sel & Saraf Pesakit Agar Mampu berfungsi Semula


Strok atau penyakit angin ahmar antara salah satu penyakit yang digeruni oleh ramai orang. Dulu strok sinonim dengan kaum lelaki yang sudah lanjut usia. namun sekarang, strok boleh menyerang sesiapa sahaja baik wanita mahupun lelaki, tua atau muda.


Strok terjadi apabila pembuluh darah di bahagian otak pecah secara tersumbat dan menjejaskan fungsi tubuh. Pengumpulan lemak, kolesterol, kalsium dan bahan-bahan lain di dalam srteri menyebabkan saluran darah menjadi sempit. Keadaan salur arteri yang sempit ini menyebabkan tekanan darah menjadi tinggi dan lama-kelamaan saluran darah boleh pecah.

Yang paling ditakuti ialah strok tidak memberi tanda awal. Strok menyerang secara tiba-tiba sama ada semasa pesakit sedar atau semasa tidur. Ada yang menyedari mereka diserang strok setelah bangun dari tidur.

Strok boleh menyebabkan lumpuh separuh badan, lumpuh seluruh badan dan juga boleh menyebabkan maut. Bagi strok awal atau mild strok, kebanyakan pesakit akan mengalami senget di bahagian muka terutama bahagian mulut.


Sebaiknya kita mencari jalan pencegahan. Jangan biarkan strok menyerang anda. namun jika anda atau ahli keluarga telah diserang strok dan mendapat kesan di bahagian tubuh badan, anda boleh mengambil Vivix Shaklee untuk membantu memulihkan kembali kesan strok tersebut.


vivixpulihstroke2
Mild Strok
vivixpulihstroke3
Mild Strok
Untuk pembelian Vivix anda, sila hubungi saya di 018-5776940. COD di medan Gopeng, Ipoh. Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia.

No comments:

Post a Comment