Khasiat Alfalfa Untuk Badan Sihat


Hari ni jom kita berkenalan dengan Alfalfa. Alfalfa merupakan salah satu supplement wajib saya. Harga yang murah tapi penuh dengan 1001 kebaikan. Apa kebaikannya? Jom baca.


  • Bagus untuk alergik dan juga ekzema. Zaman sekarang ni terlampau ramai orang yang ada alergik atau ekzema ni. Bermula dari bayi sehingga lah ke orang tua. Dok gatal sana, gatal sini, garu sana, garu sini. So alfalfa ni mujarab dalam merawat serta menghalang alergik juga ekzema.

  • Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor. Alfalfa bersifat mencuci segala toksid di dalam badan. So alfalfa mampu membersihkan buah pinggang dari toksid dan merawat masalah kencing kotor yang berpunca daripada jangkitan kuman. 


  • Bertindak sebagai kacip fatimah buat wanita. Semua wanita pasti tahu kacip fatimah ni untuk merapatkan faraj. So sama juga dengan Alfalfa yang mampu mengecutkan rahim terutama buat wanita lepas bersalin. Alfalfa juga boleh merapatkan faraj untuk kebahagiaan rumahtangga anda serta boleh membantu memulihkan masalah keputihan serta lain-lain masalah jangkitan kuman di faraj.

  • Membuang angin dalam badan. Alfalfa sangat bagus dalam membuang angin di dalam badan dan faraj.

  • Milk booster. Alfalfa mengandungi agen  perangsang susu badan yang membantu merangsang pengeluaran susu badan. Sebab tu Alfalfa ni sangat femes di kalangan ibu menyusu.

  • Melegakan sembelit. Alfalfa sangat kaya dengan serat justeru itu sangat membantu dalam proses pembuangan air besar. Di mana alfalfa bertindak seperti span yang menarik segala lemak serta toksid untuk keluar dari tubuh melalui usus besar.

  • Merawat arthritis. Alfalfa kaya dengan kalsium yang boleh membekalkan kalsium untuk kesihatan tulang dan sendi anda.

Atas tu antara khasiat Alfalfa yang femes atau yang sangat kita perlukan. Sebenarnya ada banayak lagi khasiatnya tau. So sanagat-sanagt rugi kalau kita tak menikmati tumbuhan Alfalfa kurniaan Ilahi ni. Omputih sana tu siap cakap Alfalfa ni tumbuhan dari syurga sebab kebaikannya yang begitu banyak sekali.

Harga Alfalfa hanya RM57.00 (botol kecil 330 biji) dan RM103.00 (botol besar 700 biji). Hubungi saya Lia di 018-5776940 untuk pembelian Alfalfa anda.

No comments:

Post a Comment