Cara Nak Beli Emas Murah

Dalam keadaan ekonomi yang kurang baik ni, hanya pelaburan emas sahaja yang paling selamat. Nilai RM yang semakin menurun membuaykan duit kita menjadi semakin kecil. Kalau dulu kita boleh membeli sekilo ikan dengan nilai rm5, sekarang mungkin kuta hanya mendapat setengah kilo ikan. Anda nampak perbezaannya di situ?


Sebab tu kalau ekonomi tengah jatuh, kita dinasihatkan jangan menyimpan wang. Sebaliknya tukarkan wang ke emas atau perak. Sedangkan Nabi Muhammad SAW sendiri berpesan, bahawa pada suatu masa kelak tiada apa yang bernilai melainkan emas dan perak.  Oleh itu simpanlah emas dan perak.

So kt sini saya nak share cara untuk kita membeli emas dengan harga rendah dari harga di kedai. Terutamanya jongkong atau syiling emas 999.9 (goldbar).


Saya dah join PowerGold dari bulan Mac tahun ni. Dan start dari saya join Powergold, baru saya nampak rupanya kita bleh membeli emas dengan mudah, selamat dan murah. Dan Alhamdulillah saya dapat membeli emas 1g pada setiap bulan.

Dianggarkan pada tahun 2020 nanti emas akan bernilai rm500 segram. So anda kira sendirilah berapa duit yang anda ada hasil dari simpanan emas anda.

Nilai emas hari ni adalah rm190 segram tp jika anda ahli powergold, anda boleh membeli dengan harga rm156 segram. Banyak tak beza tu?

Semua orang boleh join powergold. Yuran hanya rm350 dan anda akan mendapat 0.5g coin emas 999.9.

Ada banyak pakej lain yang menarik. Kalau nak tanya lebih lanjut or nak join Powergold bleh hubungi saya di 018-5776940.

No comments:

Post a Comment