4 Panduan Bergambar Cara Kuruskan Badan Dengan Cepat

Assalamualaikum.

Untuk entry kali ni saya nak guide anda semua cara nak kuruskan badan dengan cepat. Raya lagi lebih kurang dua bulan je lagi. Pagi raya nanti mesti nak melaram dengan baju yang cantik kan. Kalau boleh susuk tubuh tu pun nak juga mengancam. Kalau menggeleber sana sini dan ada spare tyre tu tak best la kan. Nak pakai kebaya pun susah nak celuih.

Entry kali ni saya nak bagi tips untuk mereka yang nak kecikkan saiz pinggang, lengan dengan peha. Nak kurus la ni.

Tips kali ni sangat lah mudah. Tapi kena disiplin dan tak boleh lawan cakap cikgu okey. Hasilnya boleh nampak dalam seminggu. Perut jadi ringan. Yang buncit nampak surut. Yang gelebar jadi firm.

Yang penting sebenarnya ialah dalaman semakin sihat dan bersih dari anasir-anasir jahat iaitu lemak dan kolesterol.

Untuk memudahkan dan memendekkan ceritera kali ni, saya buat ringkasan dalam bentuk gambarajah. So boleh klik pada gambar dan save. Bangun pagi tengok balik gambar di bawah ye.

Sarapan.

Anda kena elakkan makanan yang berminyak. So start sekarang tak boleh makan kueyteow goreng or nasi goreng or makanan yang berminyak dh ye.


Apa yang boleh anda ambil untuk sarapan adalah secawan minuman dan juga roti bakar.

Lepas tu ambil 2 biji  Alfalfa dan 500ml air kosong. Setel untuk sarapan!


Makan tengahari.


Tiada pantang larang untuk makan tengahari. So anda boleh makan macam biasa. Pastikan makanan lengkap dengan protin, karbohidrat, sayur dan buah.


Kemudian ambil 2 biji Lecithin Shaklee dan 500ml air kosong untuk pecahkan lemak yang ada.

Makan Malam

Pastikan anda mengambil makan malam anda sebelum pukul 7 malam.

Untuk makan malam elakkan karbohidrat. So disini apa yang boleh dicadangkan ialah sup ayam + sayur, or ayam/daging bakar.

Kemudian ambil 2 biji Lecithin Shaklee dan 500ml air kosong.


Makan Lewat Malam
Sebelum tidur minum segelas ESP yang dibancuh kosong atau dibancuh bersama susu segar.

Kemudian ambil 2 biji Alfalfa Shaklee bersama 500ml air kosong untuk proses detox dan penyingkiran lemak seterusnya.

So disini anda hanya perlukan Set Kurus Shaklee yang terdiri daripafa Alfalfa, Lecithin dan ESP untuk membantu anda kurus dengan sihat, cepat dan selamat.

Harga :
Alfalfa Shaklee RM 57 (330 biji)
Lecithin Shaklee RM 56 (180 capsul)
ESP Shaklee RM 159 (850 gram)

Anda boleh hubungi saya, Norlia di 018-5776940 untuk mendapatkan Set Kurus anda. InsyaAllah anda akan dapat melihat perubahan selepas mengikut panduan pemakanan yang saya syorkan di atas.

Bukan sahaja perut semakin kempis, tetapi kulit juga akan semakin cantik, bebas jerawat dan awet muda. Suplement shaklee sangat bagus kerana pelbagai kebaikan yang akan diperolehi jika anda mengamalkannya. Amat berbaloi berbanding harga yang dibayar.

Anda juga layak untuk mendapat konsultansi yang berterusan dari saya selepas pembelian ini. Saya akan guide anda tentang cara pemakanan bersama set kurus shaklee.

Semua supplement Shaklee telah disahkan halal. Diperbuat dari bahan semulajadi dan tanpa bahan kimia. Juga telah berada di pasaran selama lebih dari 100 tahun.

NORLIA OMAR
SHAKLEE.DISTRIBUTOR ID NO : 930391
018-5776940

No comments:

Post a Comment